Poludniowy korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Poludniowa czesc korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Szybki sniady hobgoblin.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Poludniowa czesc piwnic.
Posrebrzana krata zamykajaca przejscie na wschod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i poludnie.
Szesc miedzianych monet, cztery czarne zakrzywione szable, dwie szare chropowate karaceny, dwie dlugie kolcze pary rekawic, dwie kosci, zab, czaszka i dwie rzepki.
Powazna podrastajaca polelfka.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Krople wody powoli z ciebie skapuja.
Powazna podrastajaca polelfka podaza na zachod.
Poludniowa czesc korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba ze wschodu.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na zachod.
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Rozkaz [komu] [co].
> Umm, co chcesz ocenic?
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na zachod.
Poludniowy korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Szybki sniady hobgoblin.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Zamkowa spizarnia.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i dol.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Rozkaz [komu] [co].
> Umm, co chcesz ocenic?
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
Duza grota.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z gory.
Nie widzisz zadnej takiej osoby.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Rozkaz [komu] [co].
> Umm, co chcesz ocenic?
> Wskaz [[na] kogo / co] [jako co] ?
Polnocna odnoga korytarzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Polnocna odnoga korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod i poludniowy-zachod.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Polnocna odnoga korytarzy.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-wschod.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Grota skalna.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i wschod.
Brudny guzowaty ambull i nerwowy wymalowany hobgoblin.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ogromna, krysztalowa grota.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Wysoki plamiasty hobgoblin i opancerzony smierdzacy ambull.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Wschodnie skrzyzowanie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, polnocny-zachod i poludniowy-zachod.
Umiesniony zoltoskory hobgoblin, szybki sniady hobgoblin i wysoki brazowoskory hobgoblin.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Poludniowo-wschodni luk korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Powazna podrastajaca polelfka, guzowaty smierdzacy ambull, wysoki dlugowlosy hobgoblin i umiesniony brazowoskory hobgoblin.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Powazna podrastajaca polelfka podaza na zachod.
Zakole korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Powazna podrastajaca polelfka i postawny ogorzaly hobgoblin.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
Poludniowy luk korytarza.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i polnocny-wschod.
Umiesniony wielkooki ambull.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Powazna podrastajaca polelfka przybywa z poludniowego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Wydajesz rozkaz ataku na powazna podrastajaca polelfke.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Brokan rzuca sie do ataku na powazna podrastajaca polelfke!
Na twoj rozkaz Herbald rzuca sie do ataku na powazna podrastajaca polelfke!
> Ogladasz dokladnie powazna podrastajaca polelfke.

Jest to powazna podrastajaca polelfka.
Przy lewym boku ma przypieta inkrustowana srebrem, skorzana pochwe, wysadzana szescioma rubinami, zawierajaca dlugi krwisty sztylet.
Trzyma oburacz polyskliwy smukly espadon.
Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
Ponad jej prawym ramieniem widac przypieta kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Ma na sobie poczerniona krasnoludzka zbroje plytowa i spizowy solidny basinet.
Nosi misterny srebrny wisior z opalem, srebrny grawerowany pierscien, piekny aksamitny plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, srebrny sygnet, pleciona srebrnoblekitna bransoletke i srebrna bransoletke z gorskim krysztalem.
Jej plaszcz jest spiety niewielka srebrna spinka w ksztalcie kwiatu.
Jej bardzo dlugie, zlotorude wlosy sa luzno rozpuszczone.
Walczy z Brokanem.
[#######] Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Do pasa ma przytroczone zamknieta kunsztowna szafirowa sakiewke ze srebrnym lancuszkiem, podluzny buklak, zamkniety szarawy skorzany woreczek i miedziana lampe.
Ponad jej lewym ramieniem widac przypieta inkrustowana brzozowa pochwe elficka.
> Wskazujesz powazna podrastajaca polelfke jako cel ataku.
Niespodziewanie skrecasz tulow, wyprowadzajac przy tym oburacz dlugie uderzenie polyskliwym smuklym espadonem, ktore plytko tnie powazna podrastajaca polelfke w lewe ramie.
Z szybkiego zamachu Brokan uderza swym zdobionym jasniejacym mlotem bojowym w korpus powaznej podrastajacej polelfki, niegroznie ja raniac.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:30:46:681
Powazna podrastajaca polelfka podaza na polnocny-wschod.
 xxxxxxxxxx 
         xx 
       xx x 
     xx   x 
   xx     x 
  x       x 

Zakret korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i zachod.
Przygarbiony ruchliwy ambull, umiesniony sniady hobgoblin i ruchliwy guzowaty ambull.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
Cos przebieglo ci miedzy stopami.
Wschodni korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Postawny ogorzaly hobgoblin.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba ze wschodu.
> Kap, kap, kap... kolejna kropla wody, sciekajac z Yoshiego, spadla na ziemie.
Zakret korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i zachod.
Przygarbiony ruchliwy ambull, umiesniony sniady hobgoblin i ruchliwy guzowaty ambull.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
Poludniowy luk korytarza.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i polnocny-wschod.
Umiesniony wielkooki ambull.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocy.
Polnocne zakole korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Polnocne zakole korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i zachod.
Umiesniony dlugowlosy hobgoblin.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z zachodu.
Wschodnie skrzyzowanie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, polnocny-zachod i poludniowy-zachod.
Umiesniony zoltoskory hobgoblin, szybki sniady hobgoblin i wysoki brazowoskory hobgoblin.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Jestes troche zmeczony.
Poludniowo-wschodni luk korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Guzowaty smierdzacy ambull, wysoki dlugowlosy hobgoblin i umiesniony brazowoskory hobgoblin.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Zakole korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Powazna podrastajaca polelfka i postawny ogorzaly hobgoblin.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Herbald ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Uciekles powaznej podrastajacej polelfce.
Poludniowy luk korytarza.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i polnocny-wschod.
Umiesniony wielkooki ambull.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Powazna podrastajaca polelfka przybywa z poludniowego-wschodu.
------------
------------
------------
------------
------------
------------
------------
Powazna podrastajaca polelfka probuje cie zaatakowac, lecz Brokan zagradza jej droge.
Uciekles powaznej podrastajacej polelfce.
Zakole korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Postawny ogorzaly hobgoblin.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Poludniowy luk korytarza.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i polnocny-wschod.
Powazna podrastajaca polelfka i umiesniony wielkooki ambull.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Uciekles powaznej podrastajacej polelfce.
Polnocne zakole korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnoc.
Poludniowy luk korytarza.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i polnocny-wschod.
Umiesniony wielkooki ambull.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Zakret korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i zachod.
Przygarbiony ruchliwy ambull, umiesniony sniady hobgoblin i ruchliwy guzowaty ambull.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
Wschodni korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Postawny ogorzaly hobgoblin.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba ze wschodu.
Wschodni korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
Polnocno-wschodnie skrzydlo korytarza.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-wschod i wschod.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba ze wschodu.
Korytarz w jaskini.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnocny-wschod i poludnie.
Powazna podrastajaca polelfka, wielkooki brudny ambull, umiesniony zoltoskory hobgoblin i nerwowy dlugowlosy hobgoblin.
Umiesniony zoltoskory hobgoblin, wraz z wielkookim brudnym ambullem i nerwowym dlugowlosym hobgoblinem walczy z powazna podrastajaca polelfka.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Uciekles powaznej podrastajacej polelfce.
Powazna podrastajaca polelfka wyprowadza szybkie pchniecie polyskliwym smuklym espadonem w Brokana, lecz ten oslania sie smukla elficka tarcza.
Wielkooki brudny ambull sapie przerazliwie.
Powazna podrastajaca polelfka niespodziewanie skreca tulow, wyprowadzajac przy tym oburacz dlugie uderzenie polyskliwym smuklym espadonem, ktore plytko tnie wielkookiego brudnego ambulla w pancerny tulow.
Jaskinia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocy.
Przechodzisz iluzje lustra wodospadu.
Duza polana.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
Wchodzisz do chlodnej wody malego jeziorka, ach jakie wspaniale uczucie! Czujesz sie duzo lepiej...
> Wychodzisz z wody.
Przechodzisz przez iluzje lustra wodospadu.
Jaskinia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu.
> Yoshi podaza przez lustro wodospadu na zewnatrz.
Herbald podaza przez lustro wodospadu na zewnatrz.
Powyjmij co z czego?
> Juz dzierzysz polyskliwy smukly espadon.
> Zetu podaza przez lustro wodospadu na zewnatrz.
Korytarz w jaskini.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnocny-wschod i poludnie.
Wielkooki brudny ambull, umiesniony zoltoskory hobgoblin i nerwowy dlugowlosy hobgoblin.
Brokan przybywa za toba z poludnia.
> Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Wielkooki brudny ambull >>>ATAKUJE CIE<<!
Nerwowy dlugowlosy hobgoblin >>>ATAKUJE CIE<<!
W slepiach umiesnionego zoltoskorego hobgoblina pojawia sie nienawistny blysk, gdy zdecydowanym uderzeniem czarnej zakrzywionej szabli kaleczy ci korpus.
Nerwowy dlugowlosy hobgoblin ledwo muska cie ciemna matowa szabla, trafiajac cie w korpus.
Uciekles nerwowemu dlugowlosemu hobgoblinowi, wielkookiemu brudnemu ambullowi i umiesnionemu zoltoskoremu hobgoblinowi.
Polnocno-zachodni koniec korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i dol.
Smierdzacy dlugoreki ambull i przygarbiony brudny ambull.
Brokan przybywa za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Korytarz w jaskini.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnocny-wschod i poludnie.
Wielkooki brudny ambull, umiesniony zoltoskory hobgoblin i nerwowy dlugowlosy hobgoblin.
Brokan przybywa za toba z polnocnego-zachodu.
---ATAKUJESZ---> umiesnionego zoltoskorego hobgoblina.
> Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Uciekles umiesnionemu zoltoskoremu hobgoblinowi, nerwowemu dlugowlosemu hobgoblinowi i wielkookiemu brudnemu ambullowi.
Polnocno-wschodnie skrzydlo korytarza.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-wschod i wschod.
Brokan przybywa za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Wschodni korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Brokan przybywa za toba z zachodu.
> Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Polnocno-wschodnie skrzydlo korytarza.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-wschod i wschod.
Brokan przybywa za toba ze wschodu.
> Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Polnocny, waski korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Brokan przybywa za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Polnocny korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Brokan przybywa za toba z zachodu.
> Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Wschodni kraniec korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dol i zachod.
Powazna podrastajaca polelfka.
Brokan przybywa za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Z szybkiego zamachu Brokan uderza swym zdobionym jasniejacym mlotem bojowym w nogi powaznej podrastajacej polelfki, niegroznie ja raniac.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:30:58:330
Powazna podrastajaca polelfka podaza na zachod.
   X        
  X         
 X          
XXXXXXXXXXX 
 X          
  X         
   X        
Ogromna grota.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, poludniowy-wschod, poludniowy-zachod, polnocny-wschod i gora.
Cztery czarne pary naramiennikow, kunsztowny matowy napiersnik, szesc dlugich kolczych par rekawic, piec kosci, cztery obosieczne szerokie miecze, stalowy ciezki napiersnik, trzy zeby, dwie szare chropowate karaceny, trzy srebrne monety, siedem miedzianych monet, cztery czarne zakrzywione szable, krotki lekki kirys, plytkowy krotki kirys, trzy lopatki, dwie ciemne matowe szable, cztery rzepki i ceremonialny dwureczny multon.
Brokan przybywa za toba z gory.
> Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Z Brokana sciekaja kolejne krople wody. Kap, kap, kap...
Wschodni kraniec korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dol i zachod.
Brokan przybywa za toba z dolu.
> Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Polnocny korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Brokan przybywa za toba ze wschodu.
> Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Polnocny, waski korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Brokan przybywa za toba ze wschodu.
> Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Polnocno-wschodnie skrzydlo korytarza.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-wschod i wschod.
Powazna podrastajaca polelfka.
Brokan przybywa za toba z polnocnego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Z szybkiego zamachu Brokan uderza swym zdobionym jasniejacym mlotem bojowym w korpus powaznej podrastajacej polelfki, niegroznie ja raniac.
Pulsujaca glowica zdobionego jasniejacego mlota bojowego Brokana rozblyska nagle luna bladego, zlocistego swiatla!
Gdzies w oddali spostrzegasz rozblysk nieziemskiego, zlocistego swiatla!
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:30:59:723
Powazna podrastajaca polelfka podaza na poludniowy-zachod.
            
x       x   
x     xx    
x   xx      
x xx        
xx          
xxxxxxxxxx  
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na zachod.
»»» Mozesz wydac rozkaz. «««
Korytarz w jaskini.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnocny-wschod i poludnie.
Wielkooki brudny ambull, umiesniony zoltoskory hobgoblin i nerwowy dlugowlosy hobgoblin.
Brokan przybywa za toba z polnocnego-wschodu.
Wielkooki brudny ambull sapie przerazliwie.
---ATAKUJESZ---> wielkookiego brudnego ambulla.
> Jestes zmeczony.
Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Wielkooki brudny ambull probuje cie trafic masywnymi szczekami, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
W slepiach umiesnionego zoltoskorego hobgoblina pojawia sie nienawistny blysk, gdy zdecydowanym uderzeniem czarnej zakrzywionej szabli kaleczy ci korpus.
Nerwowy dlugowlosy hobgoblin wyprowadza szybkie pchniecie ciemna matowa szabla w ciebie, lecz tobie udaje sie zbic je z linii ataku polyskliwym smuklym espadonem.
Nerwowy dlugowlosy hobgoblin probuje cie trafic ciemna matowa szabla, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Uciekles wielkookiemu brudnemu ambullowi, umiesnionemu zoltoskoremu hobgoblinowi i nerwowemu dlugowlosemu hobgoblinowi.
Jaskinia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Brokan przybywa za toba z polnocy.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
> Brakuje - Herbald|Yoshi|Zetu
Przechodzisz iluzje lustra wodospadu.
Duza polana.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Yoshi, Zetu i Herbald.
> Zetu podaza na zachod.
Herbald mowi: Co za cholera?
Mowisz: BYla?
Polanka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Yoshi i Herbald przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan|Zetu
Lesna drozka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan|Zetu
Lesna sciezka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i poludniowy-zachod.
Yoshi i Herbald przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan|Zetu
Las.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
Brudny szczerbaty goblin.
Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan|Zetu
Ciemne miejsce.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnoc.
Ciemny las.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc i poludniowy-zachod.
Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan|Zetu
Lesna sciezka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i poludnie.
Yoshi i Herbald przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan|Zetu
Yoshi kiwa glowa.
Klekasz szukajac sladow.
> Z Herbalda powoli sciekaja struzki wody.
Yoshi mowi: BYla.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnoc.
Lampa jest juz pelna.
Zapalasz podluzna olejna lampe.
Lesna sciezka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludnie.
Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludnia.
> Przy starym wyrebisku.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Yoshi i Herbald przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan|Zetu
Brakuje - Brokan|Zetu
Na zachod od lasu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnocny-wschod i wschod.
Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan|Zetu
Klekasz szukajac sladow.
> Yoshi gwaltownym ruchem wyszarpuje zza plecow poszczerbiony obureczny miecz, szykujac sie do rychlej walki.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnocny-zachod.
Powyjmij co z czego?
> Juz dzierzysz polyskliwy smukly espadon.
Na polnocny-wschod od Nizin nad Averem.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Yoshi i Herbald przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan|Zetu
Klekasz szukajac sladow.
> Herbald mowi: Odmieniec?
Kolejne krople wody sciekaja z ciebie na ziemie.
Kap, kap, kap... kolejna kropla wody, sciekajac z Yoshiego, spadla na ziemie.
Powazna podrastajaca polelfka przybywa z poludniowego-wschodu.
------------
------------
------------
------------
------------
------------
------------
Przestajesz szukac sladow.
Powazna podrastajaca polelfka >>>ATAKUJE CIE<<!
Mowisz: Tak.
> Lekko muskasz powazna podrastajaca polelfke w korpus swoim polyskliwym smuklym espadonem.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:31:29:483
Powazna podrastajaca polelfka podaza na poludniowy-zachod.
            
x       x   
x     xx    
x   xx      
x xx        
xx          
xxxxxxxxxx  
Na poludnie od wioski Ciemny Staw.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i zachod.
Zetu.
Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan|Zetu
Na polnocny-wschod od Nizin nad Averem.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Pastwiska nad Averem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Pastwiska nad Averem.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Z Zeta powoli sciekaja kolejne krople wody.
Polnocna czesc pastwisk nad Averem.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Centralna czesc pastwisk nad Averem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Na pograniczu nizin nad Averem.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Z Herbalda sciekaja kolejne krople wody. Kap, kap, kap...
Na pograniczu nizin nad Averem.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Centralna czesc pastwisk nad Averem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Pastwiska nad Averem.
Smukla dlugodzioba czapla.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Brokan
Poludniowa czesc pastwisk nad Averem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Zwawy rudy lis.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Na pograniczu nizin nad Averem.
Rudy czujny lis.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Na pograniczu nizin nad Averem.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Powazna podrastajaca polelfka.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
> Brakuje - Brokan
Powazna podrastajaca polelfka wyprowadza szybkie pchniecie polyskliwym smuklym espadonem w ciebie, lecz tobie udaje sie zbic je z linii ataku polyskliwym smuklym espadonem.
Uciekles powaznej podrastajacej polelfce.
Niziny nad Averem, na polnoc od rozlewisk.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Duzy brazowy jelen.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Nad Averem, na polnoc od rozlewisk.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Niziny nad Averem, na polnoc od rozlewisk.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Powazna podrastajaca polelfka i duzy brazowy jelen.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
> Brakuje - Brokan
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Powazna podrastajaca polelfka wykonuje zamaszyste ciecie polyskliwym smuklym espadonem mierzac w ciebie, lecz tobie udaje sie je zbic z linii ataku polyskliwym smuklym espadonem.
Uciekles powaznej podrastajacej polelfce.
Na pograniczu nizin nad Averem.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Niziny nad Averem, na polnoc od rozlewisk.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Duzy brazowy jelen.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Nad Averem, na polnoc od rozlewisk.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Jestes bardzo zmeczony.
Pastwiska nad Averem.
Smukla dlugodzioba czapla.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
ne
> Brakuje - Brokan
Pastwiska nad Averem.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Pastwiska nad Averem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Na polnocny-wschod od Nizin nad Averem.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Powazna podrastajaca polelfka.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Brakuje - Brokan
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:31:37:452
Powazna podrastajaca polelfka podaza na polnocny-zachod.
xxxxxxxxxx  
xx          
x xx        
x   xx      
x     xx    
x       x   
            
Na poludnie od wioski Ciemny Staw.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i zachod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Droga w polnocno zachodniej czesci Averlandu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Na wschod od traktu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Powazna podrastajaca polelfka.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Brakuje - Brokan
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na zachod.
> Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:31:38:691
Powazna podrastajaca polelfka podaza na polnocny-zachod.
xxxxxxxxxx  
xx          
x xx        
x   xx      
x     xx    
x       x   
            
Imperialny trakt.
==> w, se
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> nw, e, s
Powazna podrastajaca polelfka.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz razno na zachod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:31:40:286
Powazna podrastajaca polelfka podaza na polnocny-zachod.
xxxxxxxxxx  
xx          
x xx        
x   xx      
x     xx    
x       x   
            
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
Ruszasz biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> sw, se, n
Duza drewniana tablica.
Powazna podrastajaca polelfka.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Brakuje - Brokan
Zetu ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Jestes nieco wyczerpany.
Zetu ledwo muska powazna podrastajaca polelfke drewniana wielka maczuga, trafiajac ja w prawe ramie.
Lekko muskasz powazna podrastajaca polelfke w korpus swoim polyskliwym smuklym espadonem.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:31:41:004
Powazna podrastajaca polelfka podaza na polnoc.
    X       
   XXX      
  X X X     
 X  X  X    
    X       
    X       
    X       
Ruszasz szybkim biegiem na N.
Poludniowa czesc Krainy Zgromadzenia.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, polnoc i poludnie.
Przydrozna drewniana tabliczka.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Poludniowa czesc Krainy Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-zachod.
Krople wody powoli z ciebie skapuja.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.
> Poludniowa czesc Krainy Zgromadzenia.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, polnoc i poludnie.
Przydrozna drewniana tabliczka.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Poludniowa czesc Krainy Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Brakuje - Brokan
Bramy zajazdu 'Pod Wrzesniowym Piwem'.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Dziedziniec frontowy karczmy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Czarny stojacy dylizans i drewniana tabliczka.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Jadalnia zajazdu 'Pod Wrzesniowym Piwem'.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: wschod, zachod, gora i poludnie.
Na trzeciej lawie siedza maly pulchny halfling i dwa pulchne glodne halflingi.
Na drugiej lawie siedza korpulentny rumiany halfling i bogaty lysawy halfling.
Masywna marmurowa plansza.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Z Yoshiego powoli sciekaja struzki wody.
Dziedziniec frontowy karczmy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Czarny stojacy dylizans i drewniana tabliczka.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Pakowna kruczoczarna torba juz jest otwarta.
> Wloz co do czego?
Pakowna kruczoczarna torba juz jest otwarta.
> Bierzesz wiele zlotych monet, wiele srebrnych monet, miedziana monete i piec mithrylowych monet z otwartej pakownej kruczoczarnej torby.
Oplacasz podroz u woznicy i wsiadasz do czarnego stojacego dylizansu.
Wewnatrz dylizansu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wyjscie.
Gubisz gdzies za soba Yoshiego, Herbalda i Zeta.
Dziedziniec frontowy karczmy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Czarny stojacy dylizans i drewniana tabliczka.
Yoshi, Herbald i Zetu.
Jadalnia zajazdu 'Pod Wrzesniowym Piwem'.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: wschod, zachod, gora i poludnie.
Na trzeciej lawie siedza maly pulchny halfling i dwa pulchne glodne halflingi.
Na drugiej lawie siedza korpulentny rumiany halfling i bogaty lysawy halfling.
Masywna marmurowa plansza.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Korpulentny rumiany halfling nuci po halflinsku, ale nie udaje ci sie zrozumiec ani slowa.
Maly pulchny halfling powoli zbiera sie do wyjscia, ale zapach smakowitych specyjalow osadza go w miejscu.
Kuchnia zajazdu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Gruba usmiechnieta halflinka i jasnowlosy umorusany halfling.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Jadalnia zajazdu 'Pod Wrzesniowym Piwem'.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: wschod, zachod, gora i poludnie.
Na trzeciej lawie siedza maly pulchny halfling i dwa pulchne glodne halflingi.
Na drugiej lawie siedza korpulentny rumiany halfling i bogaty lysawy halfling.
Masywna marmurowa plansza.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
u
Bogaty lysawy halfling nuci po halflinsku, ale nie udaje ci sie zrozumiec ani slowa.
Balkon na pietrze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i dol.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z dolu.
> Brakuje - Brokan
Pokoj w karczmie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Balkon na pietrze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i dol.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Jadalnia zajazdu 'Pod Wrzesniowym Piwem'.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: wschod, zachod, gora i poludnie.
Na trzeciej lawie siedza maly pulchny halfling i dwa pulchne glodne halflingi.
Na drugiej lawie siedza korpulentny rumiany halfling i bogaty lysawy halfling.
Masywna marmurowa plansza.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z gory.
> Brakuje - Brokan
Dziedziniec frontowy karczmy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Czarny stojacy dylizans i drewniana tabliczka.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Dziedziniec stajenny.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Kuznia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Wysoki muskularny halfling.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Dziedziniec stajenny.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Z Zeta powoli sciekaja struzki wody.
Dziedziniec frontowy karczmy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, zachod i wschod.
Czarny stojacy dylizans i drewniana tabliczka.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Bramy zajazdu 'Pod Wrzesniowym Piwem'.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Poludniowa czesc Krainy Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Poludniowa czesc Krainy Zgromadzenia.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, polnoc i poludnie.
Przydrozna drewniana tabliczka.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
n
> Brakuje - Brokan
Poludniowa czesc Krainy Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Poludniowa czesc Krainy Zgromadzenia.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, poludnie i zachod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Jestes wyczerpany.
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes nieco wyczerpany.
Z Herbalda powoli sciekaja kolejne krople wody.
Powoli sciekaja z ciebie struzki wody.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnoc.
Mala uliczka na wschod od Ratusza.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnoc i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Sklep.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Sympatyczny halfling.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Mala uliczka na wschod od Ratusza.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnoc i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ratusz w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, zachod i gora.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Z Yoshiego skapuja kolejne krople wody.
Kancelaria Krainy Zgromadzenia.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: dol.
Spokojny zapracowany halfling.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z dolu.
> Brakuje - Brokan
Ratusz w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, zachod i gora.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z gory.
> Brakuje - Brokan
Hol w gildii Poszukiwaczy Przygod.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, wschod i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Jestes wyczerpany.
Gildia poszukiwaczy przygod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Zezowaty kulejacy halfling.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Hol w gildii Poszukiwaczy Przygod.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, wschod i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Brokan
Cela medytacji.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Hol w gildii Poszukiwaczy Przygod.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, wschod i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Gildia poszukiwaczy przygod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Brokan
Hol w gildii Poszukiwaczy Przygod.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, wschod i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Ratusz w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, zachod i gora.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Mala uliczka na wschod od Ratusza.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnoc i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Ulica pomiedzy Ratuszem a sklepem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Glowne skrzyzowanie w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, zachod, poludnie i wschod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Herbald otwiera skorzany nieduzy woreczek.
Herbald bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego skorzanego nieduzego woreczka.
Herbald zamyka skorzany nieduzy woreczek.
Zetu dudni: ide na trakt
Jestes zajety szukaniem sladow. Wpisz 'przestan', jesli chcesz zrobic cos innego.
Jestes zajety szukaniem sladow. Wpisz 'przestan', jesli chcesz zrobic cos innego.
> Z Herbalda powoli sciekaja kolejne krople wody.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na zachod.
Mowisz: CZekaj
> Mowisz: CZekaj
Glowna droga w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Glowna droga w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ulica pomiedzy ratuszem a bankiem.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, wschod i poludnie.
Pulchny dlugowlosy halfling.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Herbald opuszcza ciezka okretowa kotwice.
Herbald zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Herbald dobywa ciezkiej okretowej kotwicy.
Kap, kap, kap... kolejna kropla wody, sciekajac z Yoshiego, spadla na ziemie.
Powoli sciekaja z ciebie struzki wody.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnocny-zachod.
Na polnocny-zachod od Ratusza w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Niewielka sciezka w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Wylot dolinki w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i zachod.
Glodny opalony halfling.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Dolinka w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Wyperfumowany kulejacy halfling.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Dolinka w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Dolinka w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Glodny usmiechniety halfling i kulejacy zezowaty halfling.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Dolinka w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Dolinka w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Zbocze nieduzego wzniesienia w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Szczyt nieduzego wzniesienia w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
Wyperfumowany usmiechniety halfling.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Zetu opuszcza drewniana wielka maczuge.
Zetu otwiera skorzany woreczek.
Zetu zamyka skorzany woreczek.
Zetu dobywa drewnianej wielkiej maczugi.
Sciezka nad brzegiem stawu w Krainie Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Maly wyperfumowany halfling.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Niewielka droga biegnaca przez Kraine Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Wesoly zezowaty halfling.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Niewielka droga biegnaca przez Kraine Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Niewielka droga laczaca imperialny trakt z Kraina Zgromadzenia.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Imperialny trakt.
==> w, se, e
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na zachod.
Ruszasz niespiesznie na W.
Imperialny trakt.
==> w, e
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> nw, e
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Zetu rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego skorzanego woreczka.
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> w, se
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Jestes bardzo wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> w, e
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> w, e
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Z Herbalda powoli sciekaja kolejne krople wody.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> w, e
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> nw, e
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Jestes wycienczony.
Zetu rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego skorzanego woreczka.
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Rozstaje przed zajazdem.
==> w, se, s, n
Czarny stojacy dylizans.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Zetu rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego prostego skorzanego woreczka.
Woznica gromkim glosem oznajmia: Odjazd.
Czarny stojacy dylizans powoli rusza w droge, zmierzajac na zachod.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnoc.
Opuszczasz powoli swoj polyskliwy smukly espadon.
> Otwierasz zamszowy woreczek.
> Bierzesz kremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONY z otwartego zamszowego woreczka.
> Zamykasz zamszowy woreczek.
> Czujesz sie mniej zmeczony.
Czujesz sie bardziej zmeczony mentalnie.
Proszkujesz kremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONY.
> Dobywasz oburacz polyskliwego smuklego espadona. Klinga rozjarza sie jaskrawym blaskiem, a ty czujesz delikatne mrowienie w koncowkach palcow.
> Zetu opuszcza drewniana wielka maczuge.
Zetu otwiera skorzany woreczek.
Zetu bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego skorzanego woreczka.
Zetu zamyka skorzany woreczek.
Zetu zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Zetu dobywa drewnianej wielkiej maczugi.
Jestes wyczerpany.
Ruszasz niespiesznie na W.
Imperialny trakt.
==> w, e
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> nw, e
Czarny pedzacy dylizans.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Czarny pedzacy dylizans oddala sie na polnocny-zachod, znikajac po chwili za widnokregiem.
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Czarny pedzacy dylizans.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Z glosnym terkotem czarny pedzacy dylizans przybywa z poludniowego-wschodu.
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> w, se
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> w, e
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Kap, kap, kap... kolejna kropla wody, sciekajac z ciebie, spadla na ziemie.
Jestes bardzo wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> nw, e
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> w, se
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Yoshi otwiera skorzany woreczek.
Yoshi otwiera skorzany woreczek.
Yoshi otwiera skorzany woreczek.
Zetu opuszcza drewniana wielka maczuge.
Zetu chowa drewniana wielka maczuge do nabijanego skorzanego temblaka.
Opuszczasz powoli swoj polyskliwy smukly espadon.
> Yoshi bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego skorzanego woreczka.
Yoshi bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego skorzanego woreczka.
Yoshi opuszcza poszczerbiony obureczny miecz.
Yoshi zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Yoshi wklada zolty jasny kwiat: DELIONA do otwartego skorzanego woreczka.
Yoshi zamyka skorzany woreczek.
Yoshi zamyka skorzany woreczek.
Yoshi zamyka skorzany woreczek.
Yoshi dobywa poszczerbionego oburecznego miecza.
Otwierasz zamszowy woreczek.
> Bierzesz kremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONY z otwartego zamszowego woreczka.
> Zamykasz zamszowy woreczek.
> Czujesz sie mniej zmeczony.
Czujesz sie bardziej zmeczony mentalnie.
Proszkujesz kremowy owlosiony ususzony kwiat: PRZELOT USUSZONY.
> Dobywasz oburacz polyskliwego smuklego espadona. Klinga rozjarza sie jaskrawym blaskiem, a ty czujesz delikatne mrowienie w koncowkach palcow.
Jestes nieco wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> w, e
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> w, e
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> w, e
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Jestes wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> nw, e
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> w, se
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> w, e, n
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Z glosnym terkotem czarny pedzacy dylizans przybywa ze wschodu.
Zetu rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego skorzanego woreczka.
Nie znajdujesz zadnych sladow.
Zetu rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego skorzanego woreczka.
Czarny pedzacy dylizans oddala sie na zachod, znikajac po chwili za widnokregiem.
Zetu rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego prostego skorzanego woreczka.
Slyszysz placz dziecka.
Zetu otwiera skorzany woreczek.
Zetu bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego skorzanego woreczka.
Zetu zamyka skorzany woreczek.
Zetu zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Mowisz: Ukryla sie.
Skradajac sie powoli ruszasz na zachod.
Imperialny trakt.
==> w, e
Ruszasz biegiem na W.
Drewniany mostek.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
> Trakt przez wioske.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc, poludnie i zachod.
Czarny stojacy dylizans i drewniana tabliczka.
> Pakowna kruczoczarna torba juz jest otwarta.
> Wez co?
> Oplacasz podroz u woznicy i wsiadasz do czarnego stojacego dylizansu.
Wewnatrz dylizansu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wyjscie.
Trakt przez wioske.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc, poludnie i zachod.
Czarny stojacy dylizans i drewniana tabliczka.
Drewniany mostek.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Imperialny trakt.
==> w, e
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Imperialny trakt.
==> w, e, n
Zetu, Herbald i Yoshi.
Mowisz: Albo i nie.
Imperialny trakt.
==> w, e, n
Zetu, Herbald i Yoshi.
Ostatnie krople wody skapuja z ciebie. Czujesz, ze wyschles juz calkowicie.
Sposrod osiemdziesieciu dwoch osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Agis     Berg     Dorrin   Gumrak   Lukkis   Rukhar   Tajga    Zetu
Alto     Brokan   Farida   Herbald  Maen     Saul     Thalon   
Belgat   Dhogrin  Ghbur    Kvark    Nolt     Tahira   Yoshi    
Hmmmmm...
Imperialny trakt.
==> w, e, n
Zetu, Herbald i Yoshi.
Sposrod osiemdziesieciu dwoch osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Agis     Berg     Dorrin   Gumrak   Lukkis   Rukhar   Tajga    Zetu
Alto     Brokan   Farida   Herbald  Maen     Saul     Thalon   
Belgat   Dhogrin  Ghbur    Kvark    Nolt     Tahira   Yoshi    
Decydujesz sie nie atakowac powaznej podrastajacej polelfki, wielkookiego brudnego ambulla, umiesnionego zoltoskorego hobgoblina, nerwowego dlugowlosego hobgoblina, malego dlugorekiego gremlina i brzydkiego koscistego gremlina.
Ruszasz niespiesznie na E.
Imperialny trakt.
==> w, se
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Jestes nieco wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Imperialny trakt.
==> nw, e
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Jestes wyczerpany.
Brokan przybywa ze wschodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Imperialny trakt.
==> w, e
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Imperialny trakt.
==> w, e
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Imperialny trakt.
==> w, e
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Imperialny trakt.
==> w, se
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Imperialny trakt.
==> nw, e
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Imperialny trakt.
==> w, e
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Imperialny trakt.
==> w, se
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brokan mowi: Poszla tam?
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Jestes bardzo wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Mowisz: No tak..
Imperialny trakt.
==> nw, se
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan.
Mowisz: Ale slad sie urwal.
Ruszasz niespiesznie na SE.
Imperialny trakt.
==> nw, e
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Jestes wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Imperialny trakt.
==> w, e
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Rozstaje przed zajazdem.
==> w, se, s, n
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z zachodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes bardzo wyczerpany.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na zachod.
Skradajac sie powoli ruszasz na polnoc.
Droga odchodzaca od glownego traktu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-zachod i poludnie.
Otwarty skorzany nieduzy woreczek.
> Jestes wyczerpany.
Podworze przed zakladem kamieniarskim.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
W srodku zakladu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wyjscie.
Muskularny podpity mezczyzna.
Podworze przed zakladem kamieniarskim.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Droga odchodzaca od glownego traktu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-zachod i poludnie.
Otwarty skorzany nieduzy woreczek.
> Dziedziniec frontowy zajazdu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod i poludnie.
Dziedziniec wewnetrzny zajazdu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
Jestes bardzo wyczerpany.
Stajnia zajazdu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludnie, zachod, gora i wschod.
Wesoly szczuply stajenny.
Stryszek zajazdu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: dol.
Stajnia zajazdu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludnie, zachod, gora i wschod.
Wesoly szczuply stajenny.
Dziedziniec wewnetrzny zajazdu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
Dziedziniec frontowy zajazdu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod i poludnie.
Jadalnia.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludnie, gora i wschod.
Masywny opanowany mezczyzna, otyla niska dziewka i mloda powabna dziewka.
Szynkwas.
Zamkniete drewniane drzwi prowadzace na polnoc.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Ponury czarnowlosy mezczyzna.
Kuchnia zajazdu.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Powazna podrastajaca polelfka, gruby wysoki chlopak, usmiechniety chudy chlopak i gruby niski mezczyzna.
Juz walczysz z powazna podrastajaca polelfka.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Rozkaz [komu] [co].
> Ogladasz dokladnie powazna podrastajaca polelfke.

Jest to powazna podrastajaca polelfka.
Przy lewym boku ma przypieta inkrustowana srebrem, skorzana pochwe, wysadzana szescioma rubinami, zawierajaca dlugi krwisty sztylet.
Trzyma oburacz polyskliwy smukly espadon.
Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
Ponad jej prawym ramieniem widac przypieta kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Ma na sobie poczerniona krasnoludzka zbroje plytowa i spizowy solidny basinet.
Nosi misterny srebrny wisior z opalem, srebrny grawerowany pierscien, piekny aksamitny plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, srebrny sygnet, pleciona srebrnoblekitna bransoletke i srebrna bransoletke z gorskim krysztalem.
Jej plaszcz jest spiety niewielka srebrna spinka w ksztalcie kwiatu.
Jej bardzo dlugie, zlotorude wlosy sa luzno rozpuszczone.
Walczy z toba.
[#####..] Zdaje sie byc lekko ranna.
Ponad jej lewym ramieniem widac przypieta inkrustowana brzozowa pochwe elficka.
Do pasa ma przytroczone zamknieta kunsztowna szafirowa sakiewke ze srebrnym lancuszkiem, podluzny buklak, zamkniety szarawy skorzany woreczek i miedziana lampe.
> Wskazujesz powazna podrastajaca polelfke jako cel ataku.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#####..] Powazna podrastajaca polelfka jest lekko ranna. Atakujesz ja.
[#######] Gruby wysoki chlopak jest w swietnej kondycji.
[#######] Usmiechniety chudy chlopak jest w swietnej kondycji.
[#######] Gruby niski mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Powyjmij co z czego?
> Juz dzierzysz polyskliwy smukly espadon.
> Bez wysilku, niezbyt mocno ranisz powazna podrastajaca polelfke w glowe lekkim ciosem swojego polyskliwego smuklego espadona.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:33:51:905
Powazna podrastajaca polelfka podaza na zachod.
   X        
  X         
 X          
XXXXXXXXXXX 
 X          
  X         
   X        
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Gruby wysoki chlopak jest w swietnej kondycji.
[#######] Usmiechniety chudy chlopak jest w swietnej kondycji.
[#######] Gruby niski mezczyzna jest w swietnej kondycji.
Szynkwas.
Zamkniete drewniane drzwi prowadzace na polnoc.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Ponury czarnowlosy mezczyzna.
Jadalnia.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludnie, gora i wschod.
Powazna podrastajaca polelfka, masywny opanowany mezczyzna, otyla niska dziewka i mloda powabna dziewka.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
> Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:33:52:423
Powazna podrastajaca polelfka podaza na poludnie.
    X       
    X       
    X       
 X  X  X    
  X X X     
   XXX      
    X       
Dziedziniec frontowy zajazdu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod i poludnie.
Powazna podrastajaca polelfka.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Uciekles powaznej podrastajacej polelfce.
Droga odchodzaca od glownego traktu.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-zachod i poludnie.
Otwarty skorzany nieduzy woreczek.
> Powazna podrastajaca polelfka przybywa z polnocy.
------------
------------
------------
------------
------------
------------
------------
Powazna podrastajaca polelfka >>>ATAKUJE CIE<<!
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:33:54:046
Powazna podrastajaca polelfka podaza na poludnie.
    X       
    X       
    X       
 X  X  X    
  X X X     
   XXX      
    X       
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
> Rozstaje przed zajazdem.
==> w, se, s, n
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu.
> Brokan podaza na zachod.
Herbald wskazuje na zachod.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Ruszasz biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> w, e
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> nw, e
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
nw
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> w, se
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> w, e
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> nw, e
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Jestes wycienczony.
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> w, se
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> w, e
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> w, e
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> w, e
Brokan.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> nw, e
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba ze wschodu.
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> nw, se
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Jestes calkowicie wycienczony.
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Imperialny trakt.
==> w, se
Powazna podrastajaca polelfka.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Zetu ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Herbald ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Uciekles powaznej podrastajacej polelfce.
Imperialny trakt.
==> w, e, n
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Powazna podrastajaca polelfka przybywa ze wschodu.
------------
------------
------------
------------
------------
------------
------------
Powazna podrastajaca polelfka ---ATAKUJE---> Brokana.
Brokan podaza na zachod.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:33:59:785
Powazna podrastajaca polelfka podaza na polnoc.
    X       
   XXX      
  X X X     
 X  X  X    
    X       
    X       
    X       
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
> Zetu siega do nabijanego skorzanego temblaka, dobywajac z niego drewnianej wielkiej maczugi.
Ruszasz szybkim biegiem na N.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnocny-zachod, polnoc, zachod i poludnie.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
Klekasz szukajac sladow.
> Brokan przybywa z poludnia.
Zetu dudni: wbieghla
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnoc.
Opuszczasz powoli swoj polyskliwy smukly espadon.
> Otwierasz zamszowy woreczek.
> Bierzesz zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego zamszowego woreczka.
> Zamykasz zamszowy woreczek.
> Powoli opuszczaja cie wszelkie emocje. Zadne odczucia nie zaklocaja twoich mysli. Bardziej opanowany juz chyba byc nie mozesz.
Zjadasz zolty jasny kwiat: DELIONA.
> Dobywasz oburacz polyskliwego smuklego espadona. Klinga rozjarza sie jaskrawym blaskiem, a ty czujesz delikatne mrowienie w koncowkach palcow.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc, poludnie i wschod.
Postawny czerwonowlosy hobgoblin.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
Klekasz szukajac sladow.
> Postawny czerwonowlosy hobgoblin ---ATAKUJE---> Zeta.
Brokan mowi: Stac?
Brokan wskazuje na poludnie.
Jestes wycienczony.
Herbald otwiera skorzany nieduzy woreczek.
Herbald bierze macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA z otwartego skorzanego nieduzego woreczka.
Herbald zamyka skorzany nieduzy woreczek.
Herbald otwiera skorzany nieduzy woreczek.
Herbald bierze macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA z otwartego skorzanego nieduzego woreczka.
Herbald zamyka skorzany nieduzy woreczek.
Postawny czerwonowlosy hobgoblin ledwo muska Zeta zebata potezna wekiera, trafiajac go w korpus.
Herbald otwiera skorzany nieduzy woreczek.
Herbald bierze macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA z otwartego skorzanego nieduzego woreczka.
Herbald zamyka skorzany nieduzy woreczek.
Jestes zajety szukaniem sladow. Wpisz 'przestan', jesli chcesz zrobic cos innego.
Jestes zajety szukaniem sladow. Wpisz 'przestan', jesli chcesz zrobic cos innego.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnoc.
Mowisz: Tak.
> Brokan podaza na poludnie.
Postawny czerwonowlosy hobgoblin wyprowadza szybkie pchniecie zebata potezna wekiera w Zeta, lecz ten zbija je z linii ataku drewniana wielka maczuga.
Las sosnowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, poludniowy-wschod, poludnie i wschod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Jestes bardzo wyczerpany.
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes wyczerpany.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na wschod.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, zachod, poludnie i wschod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes mentalnie lekko oslabiony.
Jestes nieco wyczerpany.
Herbald opuszcza ciezka okretowa kotwice.
Herbald przezuwa macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA.
Jestes bardzo zmeczony.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na wschod.
Herbald przezuwa macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA.
Herbald przezuwa macznistoowlosiona szarawa roslina: KOMOSA.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod i zachod.
Mala ruda wiewiorka.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Powoli zaczynaja do ciebie docierac wrazenia oraz emocje.
Wraz z koncem dzialania ziola dochodzi do ciebie fakt tego, jak bardzo jestes wyczerpany. Przeforsowanie organizmu rowniez nie wyszlo ci na dobre, twoje miesnie bolesnie daja o sobie znac przy kazdym ruchu.
Herbald dobywa ciezkiej okretowej kotwicy.
Jestes nieco wyczerpany.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnocny-wschod.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod i zachod.
Mala ruda wiewiorka i bury zwinny wilk.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Bury zwinny wilk ---ATAKUJE---> Zeta.
Buremu zwinnemu wilkowi nie udaje sie trafic Zeta ostrymi zebami.
Yoshi zrecznie zaslania cie przed ciosami wrogow.
Bury zwinny wilk ledwo muska Zeta ostrymi zebami, trafiajac go w prawe ramie.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnocny-wschod.
Bury zwinny wilk probuje trafic Zeta ostrymi zebami, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnoc.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnocny-wschod, zachod i poludnie.
Zwinny plamiasty hobgoblin i czujna duza sarna.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Zwinny plamiasty hobgoblin probuje zaatakowac ciebie, lecz Yoshi zagradza mu droge!
Czujna duza sarna patrzy na ciebie niespokojnie.
Zwinny plamiasty hobgoblin probuje trafic Yoshiego ciezkim dwurecznym korbaczem, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.
Nie znajdujesz zadnych sladow.
Koncowka swojego poszczerbionego oburecznego miecza Yoshi trafia w korpus zwinnego plamiastego hobgoblina, zadajac mu nieznaczne obrazenia.
Zwinny plamiasty hobgoblin probuje trafic Yoshiego ciezkim dwurecznym korbaczem, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.
Zwinny plamiasty hobgoblin wykonuje zamach ciezkim dwurecznym korbaczem mierzac w Yoshiego, lecz ten paruje go poszczerbionym oburecznym mieczem.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Brokan
Jestes bardzo zmeczony.
Las brzozowy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc i polnocny-wschod.
Czujny szary zajac i brazowa duza sarna.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Nie znajdujesz zadnych sladow.
Czujny szary zajac obgryza kore z niewielkiego drzewka.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Mala polana gdzies posrodku lasu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, polnoc, polnocny-wschod i wschod.
Dlugowlosy bojowy hobgoblin.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Dlugowlosy bojowy hobgoblin mowi do Yoshiego: Zobaczysz, co to walka!
Dlugowlosy bojowy hobgoblin probuje zaatakowac ciebie, lecz Yoshi zagradza mu droge!
Dlugowlosy bojowy hobgoblin ledwo muska Yoshiego stalowym krotkim mieczem, trafiajac go w glowe.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-zachod.
Koncowka swojego poszczerbionego oburecznego miecza Yoshi trafia w korpus dlugowlosego bojowego hobgoblina, zadajac mu nieznaczne obrazenia.
Dlugowlosy bojowy hobgoblin probuje trafic Yoshiego stalowym krotkim mieczem, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnoc.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod i poludnie.
Chudy zlosliwy snotling, dlugowlosy sniady hobgoblin, umorusany siakajacy snotling, chudy przyglupi snotling i czarnowlosy ogorzaly hobgoblin.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Chudy przyglupi snotling wpycha sobie palce do nosa.
Las modrzewiowy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnocny-wschod i poludnie.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Herbald siega do pasa po duzy skorzany buklak i pociaga z niego troche miodu.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnocny-wschod.
Las modrzewiowy.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, polnoc, polnocny-zachod, poludniowy-zachod i zachod.
Jasnobrazowy zwinny rys.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na polnoc.
Las modrzewiowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-zachod, polnoc, poludnie i wschod.
Czarnowlosy plamiasty hobgoblin, muskularny czerwonowlosy hobgoblin i ciemnobrazowy nieduzy jez.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Jestes zmeczony.
Las modrzewiowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, poludniowy-wschod, zachod i poludnie.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Nie znajdujesz zadnych sladow.
Las modrzewiowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-zachod, polnoc, poludnie i wschod.
Czarnowlosy plamiasty hobgoblin, muskularny czerwonowlosy hobgoblin i ciemnobrazowy nieduzy jez.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Brokan
Las modrzewiowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, poludniowy-wschod, zachod, poludnie i wschod.
Powazna podrastajaca polelfka.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Zetu ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Jestes bardzo zmeczony.
Brakuje - Brokan
Juz walczysz z powazna podrastajaca polelfka.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Glosno wypowiadasz rozkaz, chyba jednak nikt cie nie zrozumial!
> Ogladasz dokladnie powazna podrastajaca polelfke.

Jest to powazna podrastajaca polelfka.
Przy lewym boku ma przypieta inkrustowana srebrem, skorzana pochwe, wysadzana szescioma rubinami, zawierajaca dlugi krwisty sztylet.
Trzyma oburacz polyskliwy smukly espadon.
Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
Ponad jej prawym ramieniem widac przypieta kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Ma na sobie poczerniona krasnoludzka zbroje plytowa i spizowy solidny basinet.
Nosi misterny srebrny wisior z opalem, srebrny grawerowany pierscien, piekny aksamitny plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, srebrny sygnet, pleciona srebrnoblekitna bransoletke i srebrna bransoletke z gorskim krysztalem.
Jej plaszcz jest spiety niewielka srebrna spinka w ksztalcie kwiatu.
Jej bardzo dlugie, zlotorude wlosy sa luzno rozpuszczone.
Walczy z Yoshim.
[######.] Zdaje sie byc w dobrym stanie.
Ponad jej lewym ramieniem widac przypieta inkrustowana brzozowa pochwe elficka.
Do pasa ma przytroczone zamknieta kunsztowna szafirowa sakiewke ze srebrnym lancuszkiem, podluzny buklak, zamkniety szarawy skorzany woreczek i miedziana lampe.
> Wskazujesz powazna podrastajaca polelfke jako cel ataku.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[######.] Powazna podrastajaca polelfka jest w dobrym stanie. Atakujesz ja ty, Zetu i Yoshi.
> Herbald !WSPIERA! cie w walce z powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[######.] Powazna podrastajaca polelfka jest w dobrym stanie. Atakujesz ja ty, Zetu, Herbald i Yoshi.
Przymierzasz sie do odciecia powaznej podrastajacej polelfce drogi ucieczki.
> Zetu ledwo muska powazna podrastajaca polelfke drewniana wielka maczuga, trafiajac ja w prawe ramie.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:36:10:549
Powazna podrastajaca polelfka podaza na poludnie.
    X       
    X       
    X       
 X  X  X    
  X X X     
   XXX      
    X       
Przerywasz przygotowania do odciecia drogi ucieczki powaznej podrastajacej polelfce.
Mala polana gdzies posrodku lasu.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod i poludnie.
Postawny wredny hobgoblin.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Brokan
Postawny wredny hobgoblin mowi: Wreszcie jaka godna walka!
Postawny wredny hobgoblin ---ATAKUJE---> Herbalda.
Postawny wredny hobgoblin doskakuje do Herbalda i zdecydowanym uderzeniem stalowego krotkiego miecza przecina powietrze tuz przed jego glowa.
Las modrzewiowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, polnocny-zachod, polnoc i wschod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Podluzna olejna lampa wypala sie i gasnie.
Krew zalewa ci oczy.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-zachod.
Lesna gestwina.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnoc, polnocny-wschod, poludniowy-wschod i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> »»» Mozesz wydac rozkaz. «««
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod i poludnie.
Chudy zlosliwy snotling, umorusany siakajacy snotling, chudy przyglupi snotling i czarnowlosy ogorzaly hobgoblin.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Czarnowlosy ogorzaly hobgoblin ---ATAKUJE---> Herbalda.
Chudy zlosliwy snotling !WSPIERA! czarnowlosego ogorzalego hobgoblina w walce z Herbaldem.
Umorusany siakajacy snotling !WSPIERA! czarnowlosego ogorzalego hobgoblina w walce z Herbaldem.
Chudy przyglupi snotling !WSPIERA! czarnowlosego ogorzalego hobgoblina w walce z Herbaldem.
Czarnowlosy ogorzaly hobgoblin wykonuje zamaszyste ciecie dwurecznym szerokim mieczem katowskim mierzac w Herbalda, lecz ten zbija je z linii ataku ciezka okretowa kotwica.
Chudy zlosliwy snotling ledwo muska Herbalda pozlacanym mocnym sztyletem, trafiajac go w korpus.
Zaciskajac mocniej dlonie na lancuchu, Herbald wyprowadza z furia zamach ciezka okretowa kotwica, ledwie zahaczajac czarnowlosego ogorzalego hobgoblina w korpus.
Umorusany siakajacy snotling wyprowadza szybkie pchniecie pozlacanym mocnym sztyletem w Herbalda, lecz ten zbija je z linii ataku ciezka okretowa kotwica.
Zetu !WSPIERA! Herbalda w walce z czarnowlosym ogorzalym hobgoblinem.
Chudy przyglupi snotling probuje trafic Herbalda pozlacanym mocnym sztyletem, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
Czarnowlosy ogorzaly hobgoblin probuje trafic Herbalda dwurecznym szerokim mieczem katowskim, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnocny-wschod, poludnie i wschod.
Dlugowlosy sniady hobgoblin.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Dlugowlosy sniady hobgoblin ---ATAKUJE---> Herbalda.
> Przestajesz szukac sladow.
Dlugowlosy sniady hobgoblin probuje trafic Herbalda ciezkim dwurecznym korbaczem, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod i zachod.
Mala ruda wiewiorka i bury zwinny wilk.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
Yoshi ---ATAKUJE---> burego zwinnego wilka.
Zetu ---ATAKUJE---> burego zwinnego wilka.
> Brakuje - Brokan
Uciekles buremu zwinnemu wilkowi.
Bury zwinny wilk probuje trafic Yoshiego ostrymi zebami, lecz ten uskakuje przed tym ciosem.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod i zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz razno na poludnie, lecz po kilku krokach grzezniesz w krzakach.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod i zachod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz razno na poludnie, lecz po kilku krokach grzezniesz w krzakach.
Las brzozowy.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnocny-zachod, polnoc, zachod i poludnie.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Imperialny trakt.
==> w, e, n
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> w, e
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Drewniany mostek.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Trakt przez wioske.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc, poludnie i zachod.
Drewniana tabliczka.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
We wsi.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-wschod, poludnie i wschod.
Podstarzaly tegi wiesniak i siwy postawny wiesniak.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Trakt nad jeziorem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Imperialny trakt.
==> e, w
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> e, w
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> e, w
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> e, w
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> e, sw
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Imperialny trakt.
==> ne, w
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Jestes nieco wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> e, w
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> e, sw
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Imperialny trakt.
==> ne, w
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> e, w
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> e, sw, n
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-zachod.
Ruszasz niespiesznie na SW.
Imperialny trakt.
==> ne, w
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> e, w
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> e, sw
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Imperialny trakt.
==> ne, sw
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Imperialny trakt.
==> ne, sw
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Imperialny trakt.
==> ne, w
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> e, sw
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Imperialny trakt.
==> ne, sw
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Imperialny trakt.
==> ne, w
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na W.
Imperialny trakt.
==> e, sw
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Brakuje - Brokan
Jestes wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Imperialny trakt.
==> ne, sw
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na SW.
Imperialny trakt.
==> s, ne
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Imperialny trakt.
==> s, n
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Imperialny trakt.
==> s, n
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Imperialny trakt.
==> s, n
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Brokan
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Przed straznica.
Zamknieta masywna stalowa brama prowadzaca na poludnie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc i zachod.
Przydrozna drewniana tabliczka.
Zaczerwieniony mlody mezczyzna.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i wschod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Jestes wyczerpany.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Jestes wyczerpany.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Polnocny brzeg Averu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i poludniowy-wschod.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Brokan
Pod murami Nuln.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnocny-zachod.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Spychasz jedno z zacumowanych czolen na wode i pokonujac prad przeprawiasz sie przez rzeke.
Pod murami Nuln.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-wschod.
Gubisz gdzies za soba Yoshiego, Herbalda i Zeta.
> Yoshi przybywa z drugiej strony rzeki.
Zza murow miejskich dobiega cie zwyczajny dla miasta gwar i halas.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
> Herbald przybywa z drugiej strony rzeki.
Zetu przybywa z drugiej strony rzeki.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnocny-wschod i poludnie.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Brokan
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Brokan
Jestes bardzo wyczerpany.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Zetu, Herbald i Yoshi przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Brokan
Wschodnia brama miasta Nuln.
Zamknieta masywna stalowa brama prowadzaca na zachod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.
Przydrozna drewniana tabliczka.
Kleczacy na ziemi Brokan i znuzony niewysoki mezczyzna.
Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Brokan
Klekasz szukajac sladow.
> Brokan wstaje.
Jest on w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludnie.
Herbald mowi: Brokan.
> Przestajesz szukac sladow.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocy.
Jestes wyczerpany.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocy.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludnie.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludnie.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
> Jestes bardzo wyczerpany.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba ze wschodu.
Przed brama Nuln.
Zamknieta masywna stalowa brama prowadzaca na polnoc.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludnie, zachod i wschod.
Przydrozna drewniana tabliczka.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Masywna stalowa brama z glosnym skrzypnieciem otworzyla sie.
Ciemnooki zlosliwy oficer, umiesniony porywczy straznik, mlody malomowny straznik, jasnowlosy porywczy straznik i wysoki nerwowy straznik przybywaja z polnocy.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na zachod.
Ciemnooki zlosliwy oficer na wpol przymyka oczy, otwiera usta i ziewa ukradkiem. Chyba tez masz ochote sobie ziewnac.
Wysoki nerwowy straznik na wpol przymyka oczy, otwiera usta i ziewa ukradkiem. Chyba tez masz ochote sobie ziewnac.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba ze wschodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z polnocnego-wschodu.
> Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba ze wschodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
Zetu, Herbald, Yoshi i Brokan przybywaja za toba z poludnia.
Pod murami Nuln.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-wschod.
Brokan, Yoshi, Herbald i Zetu przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
Napelniasz podluzna olejna lampe z butelki oleju.
> Zapalasz podluzna olejna lampe.
Rozgarniasz ostroznie krzaki i dostrzegasz za nimi otwor. Po chwili wahania, wchodzisz w ciemnosc.
Zrujnowane przejscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: gora i zachod.
Powazna podrastajaca polelfka.
Gubisz gdzies za soba Zeta, Herbalda, Yoshiego i Brokana.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
> Herbald ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Herbald przybywa z gory.
Juz walczysz z powazna podrastajaca polelfka.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Wydajesz rozkaz ataku na powazna podrastajaca polelfke.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Niestety, nikt nie wykonal twego rozkazu.
> Ogladasz dokladnie powazna podrastajaca polelfke.

Jest to powazna podrastajaca polelfka.
Przy lewym boku ma przypieta inkrustowana srebrem, skorzana pochwe, wysadzana szescioma rubinami, zawierajaca dlugi krwisty sztylet.
Trzyma oburacz polyskliwy smukly espadon.
Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
Ponad jej prawym ramieniem widac przypieta kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Ma na sobie poczerniona krasnoludzka zbroje plytowa i spizowy solidny basinet.
Nosi misterny srebrny wisior z opalem, srebrny grawerowany pierscien, piekny aksamitny plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, srebrny sygnet, pleciona srebrnoblekitna bransoletke i srebrna bransoletke z gorskim krysztalem.
Jej plaszcz jest spiety niewielka srebrna spinka w ksztalcie kwiatu.
Jej bardzo dlugie, zlotorude wlosy sa luzno rozpuszczone.
Walczy z toba.
[#####..] Zdaje sie byc lekko ranna.
Ponad jej lewym ramieniem widac przypieta inkrustowana brzozowa pochwe elficka.
Do pasa ma przytroczone zamknieta kunsztowna szafirowa sakiewke ze srebrnym lancuszkiem, podluzny buklak, zamkniety szarawy skorzany woreczek i miedziana lampe.
> Wskazujesz powazna podrastajaca polelfke jako cel ataku.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#####..] Powazna podrastajaca polelfka jest lekko ranna. Atakujesz ja ty i Herbald.
> Jestes mentalnie oslabiony.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan przybywa z gory.
Zetu ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Zetu przybywa z gory.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi przybywa z gory.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#####..] Powazna podrastajaca polelfka jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#####..] Powazna podrastajaca polelfka jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#####..] Powazna podrastajaca polelfka jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#####..] Powazna podrastajaca polelfka jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald.
> Krecac nad glowa lancuchem, Herbald wyprowadza mocarne uderzenie ciezka okretowa kotwica, ledwie zahaczajac powazna podrastajaca polelfke w korpus.
Zetu ledwo muska powazna podrastajaca polelfke drewniana wielka maczuga, trafiajac ja w korpus.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:37:42:637
Powazna podrastajaca polelfka podaza na gore.
  UP    X   
 X     XXX  
XXX   X X X 
XXX  X  X  X
 X      X   
        X   
        X   
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnoc.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.
Pod murami Nuln.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludniowy-wschod.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z dolu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnocny-zachod.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnoc.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocy.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Powazna podrastajaca polelfka.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Zetu ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Herbald ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Uciekles powaznej podrastajacej polelfce.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Przed brama Nuln.
Zamknieta masywna stalowa brama prowadzaca na polnoc.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludnie, zachod i wschod.
Zielony pedzacy dylizans i przydrozna drewniana tabliczka.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Powazna podrastajaca polelfka.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba ze wschodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Zetu ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:37:46:721
Powazna podrastajaca polelfka podaza na wschod.
       X    
        X   
         X  
XXXXXXXXXXX 
         X  
        X   
       X    
Przed brama Nuln.
Otwarta masywna stalowa brama prowadzaca na polnoc.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, zachod i wschod.
Przydrozna drewniana tabliczka.
Powazna podrastajaca polelfka.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Zetu ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:37:47:239
Powazna podrastajaca polelfka podaza na wschod.
       X    
        X   
         X  
XXXXXXXXXXX 
         X  
        X   
       X    
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na wschod.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Jestes wycienczony.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-zachod.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
Pod murami Nuln.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Powazna podrastajaca polelfka.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z poludnia.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Zetu ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:37:50:006
Powazna podrastajaca polelfka podaza na polnoc.
    X       
   XXX      
  X X X     
 X  X  X    
    X       
    X       
    X       
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
Wschodnia brama miasta Nuln.
Zamknieta masywna stalowa brama prowadzaca na zachod.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.
Przydrozna drewniana tabliczka.
Znuzony niewysoki mezczyzna.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z poludnia.
Klekasz szukajac sladow.
> Zetu opuszcza drewniana wielka maczuge.
Zetu otwiera skorzany woreczek.
Zetu bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego skorzanego woreczka.
Zetu zamyka skorzany woreczek.
Zetu dobywa drewnianej wielkiej maczugi.
»»» Mozesz wydac rozkaz. «««
Yoshi otwiera skorzany woreczek.
Yoshi otwiera skorzany woreczek.
Yoshi otwiera skorzany woreczek.
Yoshi bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego skorzanego woreczka.
Yoshi bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego skorzanego woreczka.
Yoshi opuszcza poszczerbiony obureczny miecz.
Yoshi zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Yoshi wklada zolty jasny kwiat: DELIONA do otwartego skorzanego woreczka.
Yoshi zamyka skorzany woreczek.
Yoshi zamyka skorzany woreczek.
Yoshi zamyka skorzany woreczek.
Yoshi dobywa poszczerbionego oburecznego miecza.
Masywna stalowa brama z glosnym skrzypnieciem otworzyla sie.
Z glosnym terkotem ciemny pedzacy dylizans przybywa z zachodu.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na wschod.
Jestes bardzo wyczerpany.
Ciemny pedzacy dylizans oddala sie na wschod, znikajac po chwili za widnokregiem.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> e, w
Ciemny pedzacy dylizans.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Dylizans mocno sie zakolysal.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> w, e
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
> Z glosnym terkotem ciemny pedzacy dylizans przybywa z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> w, se, ne
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Jestes wycienczony.
Z glosnym terkotem ciemny pedzacy dylizans przybywa z zachodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Ciemny pedzacy dylizans oddala sie na poludniowy-wschod, znikajac po chwili za widnokregiem.
Herbald opuszcza ciezka okretowa kotwice.
Zetu opuszcza drewniana wielka maczuge.
Zetu chowa drewniana wielka maczuge do nabijanego skorzanego temblaka.
Zetu zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Herbald otwiera skorzany nieduzy woreczek.
Herbald bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego skorzanego nieduzego woreczka.
Herbald zamyka skorzany nieduzy woreczek.
Herbald zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
Opuszczasz powoli swoj polyskliwy smukly espadon.
> Otwierasz zamszowy woreczek.
> Bierzesz zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego zamszowego woreczka.
> Zamykasz zamszowy woreczek.
> Powoli opuszczaja cie wszelkie emocje. Zadne odczucia nie zaklocaja twoich mysli. Bardziej opanowany juz chyba byc nie mozesz.
Zjadasz zolty jasny kwiat: DELIONA.
> Dobywasz oburacz polyskliwego smuklego espadona. Klinga rozjarza sie jaskrawym blaskiem, a ty czujesz delikatne mrowienie w koncowkach palcow.
> Zetu siega do nabijanego skorzanego temblaka, dobywajac z niego drewnianej wielkiej maczugi.
Brokan rozwiazuje rzemyk sprawdzajac zawartosc swojego skorzanego woreczka.
Ruszasz niespiesznie na SE.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> nw, e
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> w, e
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> w, ne
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> sw, e
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Herbald dobywa ciezkiej okretowej kotwicy.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> w, e
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> w, e
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
Jestes wycienczony.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> w, e
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
> Jestes wycienczony.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> w, se
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
Jestes calkowicie wycienczony.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> nw, se
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> nw, e
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> w, e, ne
Ciemny pedzacy dylizans.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
> Ciemny pedzacy dylizans oddala sie na polnocny-wschod, znikajac po chwili za widnokregiem.
Klekasz szukajac sladow.
> Wraz z momentem kiedy Brokan opuszcza swoj zdobiony jasniejacy mlot bojowy, jasny obuch tej niezwyklej broni przestaje swiecic emanujacym otucha blaskiem.
Brokan otwiera skorzany woreczek.
Brokan bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego skorzanego woreczka.
Brokan zamyka skorzany woreczek.
Brokan zjada zolty jasny kwiat: DELIONA.
Kiedy Brokan pewnie dobywa zdobionego jasniejacego mlota bojowego, przez moment jego sylwetke obejmuje promien swiatla, ktorego jasna aura zdaje sie dodawac otuchy patrzacym nan osobom.
Jestes wycienczony.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na wschod.
Ruszasz niespiesznie na E.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> w, e
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt z Nuln do Averlandu.
==> w, e
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> w, s
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> n, s
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocy.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> n, s
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocy.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> n, s
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocy.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> n, se
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocy.
> Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, se
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, s
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> n, se
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocy.
Zetu opuszcza drewniana wielka maczuge.
Zetu chowa drewniana wielka maczuge do nabijanego skorzanego temblaka.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, se
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Jestes calkowicie wycienczony.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, e
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> w, e
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> w, s
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> n, s
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocy.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> n, se
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocy.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Na obrzezach miasteczka.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod i poludnie.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes wycienczony.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
Skrzyzowanie traktow w miasteczku.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod i zachod.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Trakt w miasteczku.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocy.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> e, nw
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> w, se
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes bardzo wyczerpany.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
Ruszasz niespiesznie na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, se
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, se
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, se
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Jestes wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, e
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> w, e
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> w, e
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> w, e
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
> Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> w, e, se
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Niedaleko traktu.
Sciezka rozgalezia sie na poludniowy-zachod, polnocny-zachod i wschod.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Jestes bardzo wyczerpany.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, se, w
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Zakapturzony zgarbiony mezczyzna przybywa z polnocnego-zachodu.
Jestes wyczerpany.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludniowy-wschod.
Jestes nieco wyczerpany.
Ruszasz niespiesznie na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, se
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, se
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, s
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Ruszasz szybkim biegiem na S.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> n, s
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocy.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> n, s
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocy.
> Jestes wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> n, s
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocy.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> n, se
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocy.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, se
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, e
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> w, se
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, se, w
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, se
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Klekasz szukajac sladow.
> Jestes nieco wyczerpany.
Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi.
Ruszasz niespiesznie na W.
Nieopodal traktu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i zachod.
Powazna podrastajaca polelfka.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z traktu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Zetu ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#####..] Powazna podrastajaca polelfka jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, Brokan, Zetu i Yoshi.
Juz walczysz z powazna podrastajaca polelfka.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Wydajesz rozkaz ataku na powazna podrastajaca polelfke.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Zetu rzuca sie do ataku na powazna podrastajaca polelfke!
Na twoj rozkaz Brokan rzuca sie do ataku na powazna podrastajaca polelfke!
> Ogladasz dokladnie powazna podrastajaca polelfke.

Jest to powazna podrastajaca polelfka.
Przy lewym boku ma przypieta inkrustowana srebrem, skorzana pochwe, wysadzana szescioma rubinami, zawierajaca dlugi krwisty sztylet.
Trzyma oburacz polyskliwy smukly espadon.
Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
Ponad jej prawym ramieniem widac przypieta kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Ma na sobie poczerniona krasnoludzka zbroje plytowa i spizowy solidny basinet.
Nosi misterny srebrny wisior z opalem, srebrny grawerowany pierscien, piekny aksamitny plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, srebrny sygnet, pleciona srebrnoblekitna bransoletke i srebrna bransoletke z gorskim krysztalem.
Jej plaszcz jest spiety niewielka srebrna spinka w ksztalcie kwiatu.
Jej bardzo dlugie, zlotorude wlosy sa luzno rozpuszczone.
Walczy z toba.
[#####..] Zdaje sie byc lekko ranna.
Ponad jej lewym ramieniem widac przypieta inkrustowana brzozowa pochwe elficka.
Do pasa ma przytroczone zamknieta kunsztowna szafirowa sakiewke ze srebrnym lancuszkiem, podluzny buklak, zamkniety szarawy skorzany woreczek i miedziana lampe.
> Wskazujesz powazna podrastajaca polelfke jako cel ataku.
> Koncowka swojego poszczerbionego oburecznego miecza Yoshi trafia w korpus powaznej podrastajacej polelfki, zadajac jej nieznaczne obrazenia.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:38:59:287
Powazna podrastajaca polelfka podaza na wschod.
       X    
        X   
         X  
XXXXXXXXXXX 
         X  
        X   
       X    
Zetu dudni: musze dychnac w namiocie
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, se
Powazna podrastajaca polelfka.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Zetu ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Zetowi nie udaje sie trafic powaznej podrastajacej polelfki lewa stopa.
Koncowka swojego poszczerbionego oburecznego miecza Yoshi trafia w korpus powaznej podrastajacej polelfki, zadajac jej nieznaczne obrazenia.
Lekko muskasz powazna podrastajaca polelfke w lewe ramie swoim polyskliwym smuklym espadonem.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:38:59:944
Powazna podrastajaca polelfka podaza na poludniowy-wschod.
            
  x       x 
   xx     x 
     xx   x 
       xx x 
         xx 
 xxxxxxxxxx 
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, se
Powazna podrastajaca polelfka.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Zetu ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:39:00:094
Powazna podrastajaca polelfka podaza na poludniowy-wschod.
            
  x       x 
   xx     x 
     xx   x 
       xx x 
         xx 
 xxxxxxxxxx 
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, e
Powazna podrastajaca polelfka.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Zetu ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#####..] Powazna podrastajaca polelfka jest lekko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Zetu i Brokan.
> Koncowka swojego poszczerbionego oburecznego miecza Yoshi trafia w korpus powaznej podrastajacej polelfki, zadajac jej nieznaczne obrazenia.
[Miss] Wykonujesz zamaszyste ciecie polyskliwym smuklym espadonem mierzac w powazna podrastajaca polelfke, lecz ta zbija je z linii ataku polyskliwym smuklym espadonem.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:39:00:913
Powazna podrastajaca polelfka podaza na wschod.
       X    
        X   
         X  
XXXXXXXXXXX 
         X  
        X   
       X    
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> w, e
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> w, se
Powazna podrastajaca polelfka.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Zetu ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Uciekles powaznej podrastajacej polelfce.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, s
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Powazna podrastajaca polelfka przybywa z polnocnego-zachodu.
------------
------------
------------
------------
------------
------------
------------
Powazna podrastajaca polelfka ---ATAKUJE---> Yoshiego.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:39:02:010
Powazna podrastajaca polelfka podaza na poludnie.
    X       
    X       
    X       
 X  X  X    
  X X X     
   XXX      
    X       
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Zetu jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> n, se, ne
Powazna podrastajaca polelfka.
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocy.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Zetu ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:39:02:595
Powazna podrastajaca polelfka podaza na poludniowy-wschod.
            
  x       x 
   xx     x 
     xx   x 
       xx x 
         xx 
 xxxxxxxxxx 
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Trakt do Przeleczy Czarnego Ognia.
==> nw, se
Powazna podrastajaca polelfka.
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Zetu ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:39:03:004
Powazna podrastajaca polelfka podaza na poludniowy-wschod.
            
  x       x 
   xx     x 
     xx   x 
       xx x 
         xx 
 xxxxxxxxxx 
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Przelecz Czarnego Ognia.
==> nw, se, s
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Przelecz Czarnego Ognia.
==> nw, se
Yoshi, Zetu, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Przelecz Czarnego Ognia.
==> nw, se
Herbald, Brokan, Zetu i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Srebrny Szlak.
==> nw, ne
Powazna podrastajaca polelfka.
Yoshi, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
Gubisz gdzies za soba Zeta.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Brakuje - Zetu
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:39:04:012
Powazna podrastajaca polelfka podaza na polnocny-wschod.
 xxxxxxxxxx 
         xx 
       xx x 
     xx   x 
   xx     x 
  x       x 

Ruszasz razno na poludniowy-wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
> Jestes wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Srebrny Szlak.
==> sw, e
Herbald, Brokan i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Srebrny Szlak.
==> w, ne
Powazna podrastajaca polelfka.
Yoshi, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Brakuje - Zetu
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:39:04:935
Powazna podrastajaca polelfka podaza na polnocny-wschod.
 xxxxxxxxxx 
         xx 
       xx x 
     xx   x 
   xx     x 
  x       x 

Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Srebrny Szlak.
==> sw, ne
Herbald, Brokan i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz razno na wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Srebrny Szlak.
==> sw, e
Yoshi, Brokan i Herbald przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Srebrny Szlak.
==> w, e
Herbald, Brokan i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Srebrny Szlak.
==> w, e
Powazna podrastajaca polelfka.
Yoshi, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Brakuje - Zetu
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:39:06:180
Powazna podrastajaca polelfka podaza na wschod.
       X    
        X   
         X  
XXXXXXXXXXX 
         X  
        X   
       X    
e
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Srebrny Szlak.
==> w, e
Herbald, Brokan i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Zetu
Jestes bardzo wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Srebrny Szlak.
==> w, se
Powazna podrastajaca polelfka.
Yoshi, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Brakuje - Zetu
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Brokan i Yoshi.
> Z szybkiego zamachu Brokan uderza swym zdobionym jasniejacym mlotem bojowym w korpus powaznej podrastajacej polelfki, niegroznie ja raniac.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:39:07:008
Powazna podrastajaca polelfka podaza na poludniowy-wschod.
            
  x       x 
   xx     x 
     xx   x 
       xx x 
         xx 
 xxxxxxxxxx 
Powoli zaczynaja do ciebie docierac wrazenia oraz emocje.
Wraz z koncem dzialania ziola dochodzi do ciebie fakt tego, jak bardzo jestes wyczerpany. Przeforsowanie organizmu rowniez nie wyszlo ci na dobre, twoje miesnie bolesnie daja o sobie znac przy kazdym ruchu.
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Srebrny Szlak.
==> nw, ne
Powazna podrastajaca polelfka.
Herbald, Brokan i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Brakuje - Zetu
Jestes wycienczony.
Z szybkiego zamachu Brokan uderza swym zdobionym jasniejacym mlotem bojowym w glowe powaznej podrastajacej polelfki, niegroznie ja raniac.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:39:07:676
Powazna podrastajaca polelfka podaza na polnocny-wschod.
 xxxxxxxxxx 
         xx 
       xx x 
     xx   x 
   xx     x 
  x       x 

Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Srebrny Szlak.
==> sw, ne
Yoshi, Brokan i Herbald przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz razno na wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Srebrny Szlak.
==> sw, e
Herbald, Brokan i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Srebrny Szlak.
==> w, e
Yoshi, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Srebrny Szlak.
==> w, e
Herbald, Brokan i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Zetu
e
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Srebrny Szlak.
==> w, ne
Powazna podrastajaca polelfka.
Yoshi, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Brakuje - Zetu
Herbald !WSPIERA! cie w walce z powazna podrastajaca polelfka.
Ruszasz razno na wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
Juz walczysz z powazna podrastajaca polelfka.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Nie jestes jeszcze gotow, by moc wydac jakis rozkaz.
> Ogladasz dokladnie powazna podrastajaca polelfke.

Jest to powazna podrastajaca polelfka.
Przy lewym boku ma przypieta inkrustowana srebrem, skorzana pochwe, wysadzana szescioma rubinami, zawierajaca dlugi krwisty sztylet.
Trzyma oburacz polyskliwy smukly espadon.
Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
Ponad jej prawym ramieniem widac przypieta kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Ma na sobie poczerniona krasnoludzka zbroje plytowa i spizowy solidny basinet.
Nosi misterny srebrny wisior z opalem, srebrny grawerowany pierscien, piekny aksamitny plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, srebrny sygnet, pleciona srebrnoblekitna bransoletke i srebrna bransoletke z gorskim krysztalem.
Jej plaszcz jest spiety niewielka srebrna spinka w ksztalcie kwiatu.
Jej bardzo dlugie, zlotorude wlosy sa luzno rozpuszczone.
Walczy z toba.
[####...] Zdaje sie byc ranna.
Ponad jej lewym ramieniem widac przypieta inkrustowana brzozowa pochwe elficka.
Do pasa ma przytroczone zamknieta kunsztowna szafirowa sakiewke ze srebrnym lancuszkiem, podluzny buklak, zamkniety szarawy skorzany woreczek i miedziana lampe.
> Wskazujesz powazna podrastajaca polelfke jako cel ataku.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
Powyjmij co z czego?
> Juz dzierzysz polyskliwy smukly espadon.
> Powazna podrastajaca polelfka otwiera szarawy skorzany woreczek.
Powazna podrastajaca polelfka opuszcza polyskliwy smukly espadon.
Powazna podrastajaca polelfka bierze zolty jasny kwiat: DELIONA z otwartego szarawego skorzanego woreczka.
Powazna podrastajaca polelfka zamyka szarawy skorzany woreczek.
Powazna podrastajaca polelfka dobywa polyskliwego smuklego espadona obiema rekami. Klinga rozjarza sie jaskrawym blaskiem.
Yoshi przymierza sie do odciecia powaznej podrastajacej polelfce drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
> »»» Mozesz wydac rozkaz. «««
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
> Z szybkiego zamachu Brokan uderza swym zdobionym jasniejacym mlotem bojowym w glowe powaznej podrastajacej polelfki, niegroznie ja raniac.
Zaciskajac mocniej dlonie na lancuchu, Herbald wyprowadza z impetem zamach ciezka okretowa kotwica, ledwie zahaczajac powazna podrastajaca polelfke w nogi.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
Twoja wysoka forma pozwala ci zignorowac zmeczenie i zmusic sie do dalszego wysilku.
> Jestes wyczerpany.
Jestes w doskonalej formie.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
> Yoshi zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie powaznej podrastajacej polelfce drogi ucieczki.
Juz walczysz z powazna podrastajaca polelfka.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Glosno wypowiadasz rozkaz, chyba jednak nikt cie nie zrozumial!
> Ogladasz dokladnie powazna podrastajaca polelfke.

Jest to powazna podrastajaca polelfka.
Przy lewym boku ma przypieta inkrustowana srebrem, skorzana pochwe, wysadzana szescioma rubinami, zawierajaca dlugi krwisty sztylet.
Trzyma oburacz polyskliwy smukly espadon.
Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
Ponad jej prawym ramieniem widac przypieta kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Ma na sobie poczerniona krasnoludzka zbroje plytowa i spizowy solidny basinet.
Nosi misterny srebrny wisior z opalem, srebrny grawerowany pierscien, piekny aksamitny plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, srebrny sygnet, pleciona srebrnoblekitna bransoletke i srebrna bransoletke z gorskim krysztalem.
Jej plaszcz jest spiety niewielka srebrna spinka w ksztalcie kwiatu.
Jej bardzo dlugie, zlotorude wlosy sa luzno rozpuszczone.
Walczy z toba.
[####...] Zdaje sie byc ranna.
Ponad jej lewym ramieniem widac przypieta inkrustowana brzozowa pochwe elficka.
Do pasa ma przytroczone zamknieta kunsztowna szafirowa sakiewke ze srebrnym lancuszkiem, podluzny buklak, zamkniety szarawy skorzany woreczek i miedziana lampe.
> Wskazujesz powazna podrastajaca polelfke jako cel ataku.
> Herbald przymierza sie do odciecia powaznej podrastajacej polelfce drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
[Miss] Wyprowadzasz szybkie pchniecie polyskliwym smuklym espadonem w powazna podrastajaca polelfke, lecz ta zbija je z linii ataku polyskliwym smuklym espadonem.
Powazna podrastajaca polelfka probuje cie trafic polyskliwym smuklym espadonem, lecz tobie udaje sie uniknac tego ciosu.
Przy prawej nodze masz przypieta stylizowana polyskliwa pochwe z tkwiacym w niej rzezbionym rogowym sztyletem.
Trzymasz oburacz polyskliwy smukly espadon.
Przy prawym boku masz przypieta srebrzysta runiczna pochwe ulthuanska.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta inkrustowana mithrylowa pochwe.
Masz na sobie czarny zdobiony helm, zlocista luskowa pare spodenek, luskowa wiekowa karacene i ciezka rycerska pare rekawic.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Na biodrach nosisz stalowy pas rycerski, symbol twej przynaleznosci do stanu rycerskiego.
Serdeczny palec twojej prawej dloni zdobi ozdobny platynowy sygnet herbowy.
Na prawym przedramieniu masz zawiazana czarna bawelniana chuste.
Na lewym przedramieniu masz zawiazana czarna bawelniana chuste.
Nosisz jasnoniebieski kosciany sygnet, mosiezna bransolete w ksztalcie smoka, bialoniebieski rycerski plaszcz, szczerozloty masywny sygnet, starozytna srebrna bransolete, srebrzysty szeroki pierscien z runa, kunsztowny srebrny pierscien z malachitem, misterny smoczy pierscien, szara wygodna pare butow i czarny zdobiony amulet.
Twoj plaszcz jest spiety szklana sierpowata spinka.
Na lewym ramieniu nosisz prawie pusta otwarta pakowna kruczoczarna torbe.
Do pasa masz przytroczone trzy zamkniete zamszowe woreczki i zapalona podluzna olejna lampe.
Nosisz zamknieta cwiekowana przepastna tube.
Masz grawerowany kosciany kolczyk w prawej brwi.
Masz zelazny stozkowy cwiek w lewej brwi.
Masz zelazne ogniwo z ptasia czaszka w prawym uchu.
Masz przy sobie piec mithrylowych monet, miedziana monete, wiele srebrnych monet, wiele zlotych monet, smolistoczarnego szybkiego nietoperza, zloty klucz, dwie butelki oleju, drewniana pochodnie i niewielki srebrny amulet w ksztalcie mlota.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
> Brokan zaskakuje powazna podrastajaca polelfke celnym ciosem swojego zdobionego jasniejacego mlota bojowego w korpus, pozostawiajac nan krwawy slad.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[###....] Powazna podrastajaca polelfka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
[###....] Powazna podrastajaca polelfka jest w zlej kondycji.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[###....] Powazna podrastajaca polelfka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
> Herbald zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie powaznej podrastajacej polelfce drogi ucieczki.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[###....] Powazna podrastajaca polelfka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
Musisz troche odczekac, nim bedziesz mogl ponownie skorzystac ze swojej wysokiej formy.
> Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w doskonalej formie, zas mentalnie oslabiony (7/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes wyczerpany (4/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes podpity.
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 179 dni 6 godzin 26 minut 28 sekund czasu swojego zycia.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[###....] Powazna podrastajaca polelfka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
> Herbald blokuje powaznej podrastajacej polelfce droge na polnocny-wschod.
Lekko muskasz powazna podrastajaca polelfke w korpus swoim polyskliwym smuklym espadonem.
Musisz troche odczekac, nim bedziesz mogl ponownie skorzystac ze swojej wysokiej formy.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[###....] Powazna podrastajaca polelfka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
Musisz troche odczekac, nim bedziesz mogl ponownie skorzystac ze swojej wysokiej formy.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[###....] Powazna podrastajaca polelfka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
Musisz troche odczekac, nim bedziesz mogl ponownie skorzystac ze swojej wysokiej formy.
> Brokan dosiega powazna podrastajaca polelfke silnym ciosem zdobionego jasniejacego mlota bojowego, kaleczac jej glowe jego jarzacym sie jasnym swiatlem obuchem.
Helm rozjarza sie niebieskim, zimnym swiatlem.
Powazna podrastajaca polelfka lekko muska cie w glowe swoim polyskliwym smuklym espadonem.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[###....] Powazna podrastajaca polelfka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
Musisz troche odczekac, nim bedziesz mogl ponownie skorzystac ze swojej wysokiej formy.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[###....] Powazna podrastajaca polelfka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w doskonalej formie, zas mentalnie oslabiony (7/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes wyczerpany (4/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes podpity.
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 179 dni 6 godzin 26 minut 32 sekundy czasu swojego zycia.
Musisz troche odczekac, nim bedziesz mogl ponownie skorzystac ze swojej wysokiej formy.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[###....] Powazna podrastajaca polelfka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
Musisz troche odczekac, nim bedziesz mogl ponownie skorzystac ze swojej wysokiej formy.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[###....] Powazna podrastajaca polelfka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
> »»» Mozesz wydac rozkaz. «««
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna.
Mowisz: Gin poczwaro.
Twoja wysoka forma pozwala ci zignorowac zmeczenie i zmusic sie do dalszego wysilku.
> Lekko muskasz powazna podrastajaca polelfke w korpus swoim polyskliwym smuklym espadonem.
Jestes w bardzo dobrej formie.
Jestes zmeczony.
Herbald blokuje powaznej podrastajacej polelfce droge na polnocny-wschod.
Powazna podrastajaca polelfka z trudem uskakuje przed morderczym ciosem zdobionego jasniejacego mlota bojowego Brokana.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
> Yoshi spluwa z niesmakiem na ziemie.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
> Slyszysz placz dziecka.
Jestes fizycznie w swietnej kondycji i w bardzo dobrej formie, zas mentalnie oslabiony (7/9).
Czujesz sie bezpiecznie (6/6) i jestes zmeczony (7/10).
Nie chce ci sie pic (4/4) i jestes bardzo najedzony (4/4).
Jestes podpity.
Ciezar twego ekwipunku wadzi ci troche (1/6).
Zjebales sobie 179 dni 6 godzin 26 minut 40 sekund czasu swojego zycia.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
> Powazna podrastajaca polelfka rusza do przodu, w pol kroku wyprowadzajac oburacz szybkie uderzenie polyskliwym smuklym espadonem, ktore bolesnie zacina cie w korpus.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
> Z szybkiego zamachu Brokan uderza swym zdobionym jasniejacym mlotem bojowym w lewe ramie powaznej podrastajacej polelfki, niegroznie ja raniac.
Bez wysilku, niezbyt mocno ranisz powazna podrastajaca polelfke w korpus lekkim ciosem swojego polyskliwego smuklego espadona.
Przy prawej nodze masz przypieta stylizowana polyskliwa pochwe z tkwiacym w niej rzezbionym rogowym sztyletem.
Trzymasz oburacz polyskliwy smukly espadon.
Przy prawym boku masz przypieta srebrzysta runiczna pochwe ulthuanska.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta inkrustowana mithrylowa pochwe.
Masz na sobie czarny zdobiony helm, zlocista luskowa pare spodenek, luskowa wiekowa karacene i ciezka rycerska pare rekawic.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Na biodrach nosisz stalowy pas rycerski, symbol twej przynaleznosci do stanu rycerskiego.
Serdeczny palec twojej prawej dloni zdobi ozdobny platynowy sygnet herbowy.
Na prawym przedramieniu masz zawiazana czarna bawelniana chuste.
Na lewym przedramieniu masz zawiazana czarna bawelniana chuste.
Nosisz jasnoniebieski kosciany sygnet, mosiezna bransolete w ksztalcie smoka, bialoniebieski rycerski plaszcz, szczerozloty masywny sygnet, starozytna srebrna bransolete, srebrzysty szeroki pierscien z runa, kunsztowny srebrny pierscien z malachitem, misterny smoczy pierscien, szara wygodna pare butow i czarny zdobiony amulet.
Twoj plaszcz jest spiety szklana sierpowata spinka.
Na lewym ramieniu nosisz prawie pusta otwarta pakowna kruczoczarna torbe.
Do pasa masz przytroczone trzy zamkniete zamszowe woreczki i zapalona podluzna olejna lampe.
Nosisz zamknieta cwiekowana przepastna tube.
Masz grawerowany kosciany kolczyk w prawej brwi.
Masz zelazny stozkowy cwiek w lewej brwi.
Masz zelazne ogniwo z ptasia czaszka w prawym uchu.
Masz przy sobie piec mithrylowych monet, miedziana monete, wiele srebrnych monet, wiele zlotych monet, smolistoczarnego szybkiego nietoperza, zloty klucz, dwie butelki oleju, drewniana pochodnie i niewielki srebrny amulet w ksztalcie mlota.
[#######] Jestes w swietnej kondycji. Atakuje cie powazna podrastajaca polelfka.

[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
Brokan zrecznie zaslania cie przed ciosami powaznej podrastajacej polelfki.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[####...] Powazna podrastajaca polelfka jest ranna. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
> Herbald blokuje powaznej podrastajacej polelfce droge na polnocny-wschod.
Ruszasz do przodu, w pol kroku wyprowadzajac oburacz szybkie uderzenie polyskliwym smuklym espadonem, ktore plytko tnie powazna podrastajaca polelfke w korpus.
Brokan zaskakuje powazna podrastajaca polelfke celnym ciosem swojego zdobionego jasniejacego mlota bojowego w nogi, pozostawiajac nan krwawy slad.
[###....] Powazna podrastajaca polelfka jest w zlej kondycji.
Herbald blokuje powaznej podrastajacej polelfce droge na polnocny-wschod.
Powazna podrastajaca polelfka wyrzuca do przodu swoj polyskliwy smukly espadon, wkladajac cala sile w uderzenie, ktore bolesnie zacina Brokana w korpus.
Herbald blokuje powaznej podrastajacej polelfce droge na polnocny-wschod.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[###....] Powazna podrastajaca polelfka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[###....] Powazna podrastajaca polelfka jest w zlej kondycji. Atakujesz ja ty, Herbald, Brokan i Yoshi.
> Brokan dosiega powazna podrastajaca polelfke silnym ciosem zdobionego jasniejacego mlota bojowego, kaleczac jej korpus jego jarzacym sie jasnym swiatlem obuchem.
Ruszasz do przodu, w pol kroku wyprowadzajac oburacz szybkie uderzenie polyskliwym smuklym espadonem, ktore plytko tnie powazna podrastajaca polelfke w nogi.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna.
Powazna podrastajaca polelfka omija nieskuteczny blok Herbalda.
Powazna podrastajaca polelfka omija nieskuteczny blok Yoshiego.
Powazna podrastajaca polelfka uciekla ci.
 12:39:53:236
Powazna podrastajaca polelfka podaza na polnocny-wschod.
 xxxxxxxxxx 
         xx 
       xx x 
     xx   x 
   xx     x 
  x       x 

[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
Ruszasz niespiesznie na NE.
Srebrny Szlak.
==> sw, e
Herbald, Brokan i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz razno na polnocny-wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w tym kierunku.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Srebrny Szlak.
==> w, e
Yoshi, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Srebrny Szlak.
==> w, e
Herbald, Brokan i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Gory Kranca Swiata.
==> w, e
Yoshi, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Zetu
Jestes bardzo zmeczony.
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Gory Kranca Swiata.
==> w, ne
Herbald, Brokan i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na NE.
Gory Kranca Swiata.
==> sw, se
Yoshi, Brokan i Herbald przybywaja za toba z poludniowego-zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Gory Kranca Swiata.
==> nw, se
Herbald, Brokan i Yoshi przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Gory Kranca Swiata.
==> nw, e, s
Yoshi, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na S.
Odgalezienie traktu.
Zamkniete drewniane drzwi prowadzace na poludniowy-wschod.
Idac na polnoc dotrzesz do szlaku na przeleczy Czarnego Ognia.
Herbald, Brokan i Yoshi przybywaja za toba z polnocy.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na N.
Gory Kranca Swiata.
==> nw, e, s
Yoshi, Brokan i Herbald przybywaja za toba z poludnia.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Gory Kranca Swiata.
==> w, e
Herbald, Brokan i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Gory Kranca Swiata.
==> w, e
Powazna podrastajaca polelfka.
Yoshi, Brokan i Herbald przybywaja za toba z zachodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Herbald ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> e
Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na E.
Uciekles powaznej podrastajacej polelfce.
Gory Kranca Swiata.
==> w, se
Herbald, Brokan i Yoshi przybywaja za toba z zachodu.
> Brakuje - Zetu
Ruszasz szybkim biegiem na SE.
Gory Kranca Swiata.
==> nw, ne
Yoshi, Brokan i Herbald przybywaja za toba z polnocnego-zachodu.
> Brakuje - Zetu
Jestes nieco wyczerpany.
Ruszasz szybkim biegiem na NW.
Gory Kranca Swiata.
==> w, se
Powazna podrastajaca polelfka.
Herbald, Brokan i Yoshi przybywaja za toba z poludniowego-wschodu.
---ATAKUJESZ---> powazna podrastajaca polelfke.
Brokan ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
Yoshi ---ATAKUJE---> powazna podrastajaca polelfke.
> Brakuje - Zetu
Herbald !WSPIERA! cie w walce z powazna podrastajaca polelfka.
Juz walczysz z powazna podrastajaca polelfka.
> Czyja obrone chcesz przelamac?
> Wydajesz rozkaz ataku na powazna podrastajaca polelfke.
< ------------------- Rozkaz UDANY --------------------- >
Na twoj rozkaz Yoshi rzuca sie do ataku na powazna podrastajaca polelfke!
> Ogladasz dokladnie powazna podrastajaca polelfke.

Jest to powazna podrastajaca polelfka.
Przy lewym boku ma przypieta inkrustowana srebrem, skorzana pochwe, wysadzana szescioma rubinami, zawierajaca dlugi krwisty sztylet.
Trzyma oburacz polyskliwy smukly espadon.
Na plecach nosi otwarty prosty skorzany plecak.
Ponad jej prawym ramieniem widac przypieta kunsztowna hebanowa pochwe elficka.
Ma na sobie poczerniona krasnoludzka zbroje plytowa i spizowy solidny basinet.
Nosi misterny srebrny wisior z opalem, srebrny grawerowany pierscien, piekny aksamitny plaszcz z naciagnietym na glowe kapturem, srebrny sygnet, pleciona srebrnoblekitna bransoletke i srebrna bransoletke z gorskim krysztalem.
Jej plaszcz jest spiety niewielka srebrna spinka w ksztalcie kwiatu.
Jej bardzo dlugie, zlotorude wlosy sa luzno rozpuszczone.
Walczy z Brokanem.
[##.....] Zdaje sie byc ciezko ranna.
Ponad jej lewym ramieniem widac przypieta inkrustowana brzozowa pochwe elficka.
Do pasa ma przytroczone zamknieta kunsztowna szafirowa sakiewke ze srebrnym lancuszkiem, podluzny buklak, zamkniety szarawy skorzany woreczek i miedziana lampe.
> Wskazujesz powazna podrastajaca polelfke jako cel ataku.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
> Herbald przymierza sie do odciecia powaznej podrastajacej polelfce drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK
Mowisz: Blokowac.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
> Yoshi przymierza sie do odciecia powaznej podrastajacej polelfce drogi ucieczki.
BLOK BLOK BLOK
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
> Lekko muskasz powazna podrastajaca polelfke w nogi swoim polyskliwym smuklym espadonem.
Oczy Brokana rozblyskuja blaskiem dzierzonej przezen broni, gdy poteznym ciosem rozswietlonego obucha zdobionego jasniejacego mlota bojowego wstrzasa cialem swej przeciwniczki, potwornie ja raniac.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#......] Powazna podrastajaca polelfka jest ledwo zywa. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
[#......] Powazna podrastajaca polelfka jest ledwo zywa.
Herbald zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie powaznej podrastajacej polelfce drogi ucieczki.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna.
Powazna podrastajaca polelfka muska Brokana w glowe swoim polyskliwym smuklym espadonem.
[######.] Brokan jest w dobrym stanie.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[######.] Brokan jest w dobrym stanie. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
> Yoshi zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie powaznej podrastajacej polelfce drogi ucieczki.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[######.] Brokan jest w dobrym stanie. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[######.] Brokan jest w dobrym stanie. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
> Jestes bardzo zmeczony.
Wyrzucasz do przodu swoj polyskliwy smukly espadon, wkladajac cala sile w uderzenie, ktore jednak zeslizguje sie po polyskliwym smuklym espadonie powaznej podrastajacej polelfki.
Jestes nieco wyczerpany.
Powazna podrastajaca polelfka z trudem uskakuje przed morderczym ciosem zdobionego jasniejacego mlota bojowego Brokana.
Herbald mowi: Nie wyrywaj sie.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[######.] Brokan jest w dobrym stanie. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[######.] Brokan jest w dobrym stanie. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
> »»» Mozesz wydac rozkaz. «««
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[######.] Brokan jest w dobrym stanie. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[######.] Brokan jest w dobrym stanie. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[######.] Brokan jest w dobrym stanie. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
> Powazna podrastajaca polelfka muska Brokana w nogi swoim polyskliwym smuklym espadonem.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[######.] Brokan jest w dobrym stanie. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[##.....] Powazna podrastajaca polelfka jest ciezko ranna. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
> Brokan zaskakuje powazna podrastajaca polelfke celnym ciosem swojego zdobionego jasniejacego mlota bojowego w glowe, pozostawiajac nan krwawy slad.
Bierzesz mocny zamach i poteznym ciosem polyskliwego smuklego espadona ranisz powazna podrastajaca polelfke w prawe ramie.
[#......] Powazna podrastajaca polelfka jest ledwo zywa.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[######.] Brokan jest w dobrym stanie. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#......] Powazna podrastajaca polelfka jest ledwo zywa. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
> Herbald mowi: I oddaj miecz.
Oczy Brokana rozblyskuja blaskiem dzierzonej przezen broni, gdy poteznym ciosem rozswietlonego obucha zdobionego jasniejacego mlota bojowego wstrzasa cialem swej przeciwniczki, potwornie ja raniac.
Skutecznym uderzeniem swojego polyskliwego smuklego espadona rozcinasz cialo powaznej podrastajacej polelfki, trafiajac ja w prawe ramie. 
Jestes bardzo zmeczony.
Powazna podrastajaca polelfka opuszcza polyskliwy smukly espadon.
Powazna podrastajaca polelfka odklada polyskliwy smukly espadon.
Szepczesz do Brokana: Idz sie zamknij w baszcie szybko.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[######.] Brokan jest w dobrym stanie. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#......] Powazna podrastajaca polelfka jest ledwo zywa. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
Szepczesz do Brokana: Idz sie zamknij w baszcie szybko.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[######.] Brokan jest w dobrym stanie. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#......] Powazna podrastajaca polelfka jest ledwo zywa. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
> Brokan dosiega powazna podrastajaca polelfke silnym ciosem zdobionego jasniejacego mlota bojowego, kaleczac jej korpus jego jarzacym sie jasnym swiatlem obuchem.
Pulsujaca glowica zdobionego jasniejacego mlota bojowego Brokana rozblyska nagle luna bladego, zlocistego swiatla!
Gdzies w oddali spostrzegasz rozblysk nieziemskiego, zlocistego swiatla!
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[######.] Brokan jest w dobrym stanie. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#......] Powazna podrastajaca polelfka jest ledwo zywa. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
> Powazna podrastajaca polelfka przestaje cie atakowac.
Unosisz poziomo swoj polyskliwy smukly espadon na wysokosc ramion i naglym ruchem uderzasz powazna podrastajaca polelfke w twarz, miazdzac jej zuchwe, po czym z poteznego zamachu masakrujesz oszolomiona przeciwniczke skosnym uderzeniem. Bron, przy odglosie miazdzonych kosci, grzeznie w ciele, a krew momentalnie bucha z potwornej rany na wszystkie strony.
Brokan bierze polyskliwy smukly espadon.
Gory Kranca Swiata.
==> w, se
Yoshi, Brokan, Herbald i powazna podrastajaca polelfka.
Wraz z Yoshim, Brokanem i Herbaldem, koncentrujesz sie na walce z powazna podrastajaca polelfka.
Powazna podrastajaca polelfka koncentruje sie na walce z Brokanem.
> 
> Yoshi blokuje powaznej podrastajacej polelfce droge na poludniowy-wschod.
[#######] Jestes w swietnej kondycji.
[#######] Yoshi jest w swietnej kondycji.
[######.] Brokan jest w dobrym stanie. Atakuje go powazna podrastajaca polelfka.
[#######] Herbald jest w swietnej kondycji.
[#......] Powazna podrastajaca polelfka jest ledwo zywa. Atakujesz ja ty, Yoshi, Brokan i Herbald.
> Yoshi blokuje powaznej podrastajacej polelfce droge na poludniowy-wschod.
Powazna podrastajaca polelfka z trudem uskakuje przed morderczym ciosem zdobionego jasniejacego mlota bojowego Brokana.
Yoshi blokuje powaznej podrastajacej polelfce droge na poludniowy-wschod.
Yoshi blokuje powaznej podrastajacej polelfce droge na poludniowy-wschod.
Yoshi blokuje powaznej podrastajacej polelfce droge na poludniowy-wschod.
Yoshi blokuje powaznej podrastajacej polelfce droge na poludniowy-wschod.
Gory Kranca Swiata.
==> w, se
Yoshi, Brokan, Herbald i powazna podrastajaca polelfka.
Wraz z Yoshim, Brokanem i Herbaldem, koncentrujesz sie na walce z powazna podrastajaca polelfka.
Powazna podrastajaca polelfka koncentruje sie na walce z Brokanem.
> 
> Poprawiasz chwyt na swym polyskliwym smuklym espadonie i z szerokiego zamachu wyprowadzasz nim potezne uderzenie, ktore z potworna moca tnie powazna podrastajaca polelfke doslownie w pol.
Powazna podrastajaca polelfka ^^^UMARLA^^^.
Zabiles powazna podrastajaca polelfke. 1 / 1
[#######] Brokan jest w swietnej kondycji.
Yoshi opuszcza poszczerbiony obureczny miecz.
Yoshi wprawnym ruchem przewiesza poszczerbiony obureczny miecz przez plecy.
Mowisz: Swietnie.
> Zetu przybywa z zachodu.
Mowisz: Dobra robota.
Gory Kranca Swiata.
==> w, se
Cialo powaznej podrastajacej polelfki.
Zetu, Yoshi, Brokan i Herbald.
Przy prawej nodze masz przypieta stylizowana polyskliwa pochwe z tkwiacym w niej rzezbionym rogowym sztyletem.
Trzymasz oburacz polyskliwy smukly espadon.
Przy prawym boku masz przypieta srebrzysta runiczna pochwe ulthuanska.
Na ramie zarzucona masz jedwabista srebrzysta line.
Na plecach masz przypieta inkrustowana mithrylowa pochwe.
Masz na sobie czarny zdobiony helm, zlocista luskowa pare spodenek, luskowa wiekowa karacene i ciezka rycerska pare rekawic.
Na nosie masz zalozone pozlacane okulary z niebieskawych szkielek.
Na biodrach nosisz stalowy pas rycerski, symbol twej przynaleznosci do stanu rycerskiego.
Serdeczny palec twojej prawej dloni zdobi ozdobny platynowy sygnet herbowy.
Na prawym przedramieniu masz zawiazana czarna bawelniana chuste.
Na lewym przedramieniu masz zawiazana czarna bawelniana chuste.
Nosisz jasnoniebieski kosciany sygnet, mosiezna bransolete w ksztalcie smoka, bialoniebieski rycerski plaszcz, szczerozloty masywny sygnet, starozytna srebrna bransolete, srebrzysty szeroki pierscien z runa, kunsztowny srebrny pierscien z malachitem, misterny smoczy pierscien, szara wygodna pare butow i czarny zdobiony amulet.
Twoj plaszcz jest spiety szklana sierpowata spinka.
Na lewym ramieniu nosisz prawie pusta otwarta pakowna kruczoczarna torbe.
Do pasa masz przytroczone trzy zamkniete zamszowe woreczki i zapalona podluzna olejna lampe.
Nosisz zamknieta cwiekowana przepastna tube.
Masz grawerowany kosciany kolczyk w prawej brwi.
Masz zelazny stozkowy cwiek w lewej brwi.
Masz zelazne ogniwo z ptasia czaszka w prawym uchu.
Masz przy sobie piec mithrylowych monet, miedziana monete, wiele srebrnych monet, wiele zlotych monet, smolistoczarnego szybkiego nietoperza, zloty klucz, dwie butelki oleju, drewniana pochodnie i niewielki srebrny amulet w ksztalcie mlota.
> Wraz z momentem kiedy Brokan opuszcza swoj zdobiony jasniejacy mlot bojowy, jasny obuch tej niezwyklej broni przestaje swiecic emanujacym otucha blaskiem.
Brokan chowa zdobiony jasniejacy mlot bojowy do misternego srebrnego temblaka bretonskiego.
Brokan chowa polyskliwy smukly espadon do nabijanej skorzanej pochwy.
Odrabujesz glowe od ciala powaznej podrastajacej polelfki.
Gory Kranca Swiata.
==> w, se
Zmasakrowana sterta szczatkow polelfki.
Zetu, Yoshi, Brokan i Herbald.
> Zetu dudni: ech
Sa to potwornie zmasakrowane bezglowe pozostalosci po jakiejs polelfce.
Zauwazasz przy niej zolty jasny kwiat: DELIONA, spizowy solidny basinet, poczerniona krasnoludzka zbroje plytowa, zamknieta kunsztowna szafirowa sakiewke ze srebrnym lancuszkiem, niewielka srebrna spinke w ksztalcie kwiatu, piekny aksamitny plaszcz, otwarty prosty skorzany plecak, srebrny grawerowany pierscien, podluzny buklak, zamkniety szarawy skorzany woreczek, misterny srebrny kolczyk z opalem, misterny srebrny kolczyk, misterny srebrny wisior z opalem, srebrny sygnet, pleciona srebrnoblekitna bransoletke, srebrna bransoletke z gorskim krysztalem, kunsztowna hebanowa pochwe elficka, miedziana lampe, inkrustowana skorzana pochwe i inkrustowana brzozowa pochwe elficka.
Bierzesz zolty jasny kwiat: DELIONA, spizowy solidny basinet, poczerniona krasnoludzka zbroje plytowa, zamknieta kunsztowna szafirowa sakiewke ze srebrnym lancuszkiem, niewielka srebrna spinke w ksztalcie kwiatu, piekny aksamitny plaszcz, otwarty prosty skorzany plecak, srebrny grawerowany pierscien, podluzny buklak, zamkniety szarawy skorzany woreczek, misterny srebrny kolczyk z opalem, misterny srebrny kolczyk, misterny srebrny wisior z opalem, srebrny sygnet, pleciona srebrnoblekitna bransoletke, srebrna bransoletke z gorskim krysztalem, kunsztowna hebanowa pochwe elficka, miedziana lampe, inkrustowana skorzana pochwe i inkrustowana brzozowa pochwe elficka z zmasakrowanej sterty szczatkow polelfki.
> Twoj ekwipunek jest wyjatkowo ciezki (4/6).